Κυκλική διαδρομή, Βαρνεβό- Οροπέδιο Ζήρειας- Φλαμπουρίτσα- Βαρνεβό

Photo ofΚυκλική διαδρομή, Βαρνεβό- Οροπέδιο Ζήρειας- Φλαμπουρίτσα- Βαρνεβό Photo ofΚυκλική διαδρομή, Βαρνεβό- Οροπέδιο Ζήρειας- Φλαμπουρίτσα- Βαρνεβό Photo ofΚυκλική διαδρομή, Βαρνεβό- Οροπέδιο Ζήρειας- Φλαμπουρίτσα- Βαρνεβό

July 10, 2023
July 2023

near Áno Tríkala, Peloponnese (Greece)

08-07-2023: Η αρχή της πορείας μας ξεκινά από το κιόσκι που βρίσκεται στο δρόμο που ενώνει τα Άνω Τρίκαλα με το χιονοδρομικό κέντρο. Στο κιόσκι υπάρχουν δύο μονοπάτια. Το ένα κατεβαίνει απευθείας στη Φλαμπουρίτσα (κόκκινο τρίγωνο) και το άλλο κατευθείνεται μέσω της ράχης στο οροπέδιο (κόκκινος κύκλος). Εμείς ακολουθούμε το ανηφορικό μονοπάτι μέσα στο δάσος που οδηγεί στο οροπέδιο. Ακολουθόυμε τη σήμανση πάνω στα δένδρα αλλά και κορδέλες και πάνω στις πέτρες με σπρέυ. Αρχικά ανεβαίνουμε σε κορυφή περίπου 1600m όπου υπάρχει και τριγωνομετρικό κολωνάκι και μετά συνεχίζουμε την πορεία μας προς το χιονοδρομικό κέντρο. Στη συνέχεια κατευθυνόμαστε μέσω της πίστας και μέσα από τεράστια πανέμορφα έλατα στη ράχη, όπου και συναντάμε το μονοπάτι που κατηφορίζει προς το σπήλαιο του Ερμή (δεν το επισκευτήκαμε). Συνεχίζουμε την πορεία μας και σε λίγα μέτρα συναντάμε το δρόμο που τον ακολουθούμε μέχρι στο σημείο όπου αριστερά θα δούμε πάνω σε δέντρο το σήμα του κόκκινου τριγώνου και με σήμανση με σπρέυ πάνω σε πέτρες. Το μονοπάτι αυτό θα μας κατεβάσει με μεγάλη σχετικά κλίση στη Φλαμπουρίτσα. Η σήμανση είναι πολύ καλή σε όλο το μήκος της διαδρομής. Νερό συναντήσαμε μέχρι περίπου το ένα αρχικό τρίτο της Φλαμπουρίτσας. Στο σημείο waypoint ακολουθούμε το μονοπάτι που ανηφορίζει στα αριστερά, και συνεχώς ακολουθούμε το κόκκινο τρίγωνο. Στο τελευταίο κομμάτι της διαδρομής ακολουθήσαμε το δρόμο που οδηγεί σε μία στάνη και στη συνέχεια στο πυροφυλάκειο, αλλά υπάρχει και η επιλογή του μονοπατιού που συναντιέται μετά τη στάνη με το δρόμο. Ο χρόνος που χρειαστήκαμε ήταν περίπου 8 ώρες με αρκετές στάσεις.

τριγωνομετρικό

διασταύρωση με μονοπάτι που κατεβαίνει στη Φλαμπουρίτσα, αν θέλουμε να κάνουμε μία πιο σύντομη διαδρομή μπορούμε να ακολουθήσουμε αυτό το μονοπάτι.

PictographTree Altitude 5,038 ft

PictographFlora Altitude 5,060 ft

πάμε αριστερά και μετά βλέπουμε το κόκκινο τρίγωνο