kuh kenar waterfall آبشار کوه کنار مشکین شهر

Photo ofkuh kenar waterfall آبشار کوه کنار مشکین شهر Photo ofkuh kenar waterfall آبشار کوه کنار مشکین شهر Photo ofkuh kenar waterfall آبشار کوه کنار مشکین شهر

October 7, 2019
October 2019

near Sho‘bānlū, Ardabīl (Iran)

در این برنامه من شرکت نداشتم و گزارش ان ضمیمه است

روستای کوه کنار در غرب شهرستان مشکین شهر واقع شده و مبدا حرکت به آبشار از این روستا ست و چون از مسیر رود خانه رفت و آمد می شود حدود دو ساعت و نیم طول می کشد تا خود را به آبشار برسانیم نا گفته نماند اگر آب رود خانه بیشتر باشد رفت و آمد به سختی صورت می گیرد به همین جهت بهترین زمان باز دید فصل تابستان است قسمتی از این مسیر از داخل جنگلهای بسیار زیبا و بکر و دست نخورده می گذرد

باشگاه کوهنوردی آذربایجان روز جمعه مورخ 98/7/12 باتعداد 42 نفر جهت باز دید از این آبشار زیبا به سر پرستی جناب سرهنگ عابدی عزیز پس از صرف صبحانه در پارک شهرستان اهر عازم منطقه شدند پس از جمع و جور وسایل مورد نیاز از جمله ناهار راهی آبشار کوه کنار یا گیزلی مشه شدند که مسیرد بسیار دیدنی و سر سبز بود جا دارد از جناب سرهنگ عابدی عزیز که باشگاه را برای اولین بار به آن منطقه زیبا و طبیعت بکر راهنمائی کردند و همچنین از سایر همنوردان و جناب سرهنگ موسی نژاد و آقای علیاری سپاسگزار باشیم به امید دیدار مجدد