Kućani - Klečka stijena

February 18, 2018
February 2018

near Kućani, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Magistralom do Jablanice i prema Prozoru, pa skrenuti desno, ima putokaz Ustirama/Kucani. Dodjete ubrzo do Ustirame i onda kroz selo serpentinama do Kucana. Mi smo isli duzom varijantom, preko Čumbera i Klešca, kolskim putem. Na selu između Klešca i Klečke stijene nismo vidjeli marku koja odmah tu ide na K. stijenu, te smo zato isli pogresno u desno, pa onda u šumu lijevo da bismo se na kraju ipak vratili na stazu. Uspon kroz sumu prema K. stijeni je serpentinama, solidno markiran, osim pri samo izlazu iz šume gdje smo nastavili prirodnom stazom, lučno desno, a markacija ide oštro lijevo, a skretanje nije označeno. Nebitno, jer svakako izađete na livadu i onda lagano njom do K. stijene odakle se pružaju fantastični vidici na Bjelašnicu, Visočicu, Prenj, Čvrsnicu, Radušu, Vranicu, Vtreušu, Lisin ... Povratak je bio markiranom stazom koja se od gorepomenutog sedla lijepom stazom spušta u Kućane.