Photo ofΞωκλησι Αγ.Γεωργιου - Πηγη Φραγγου / St. George church - Frangkos spring (Toriza) Photo ofΞωκλησι Αγ.Γεωργιου - Πηγη Φραγγου / St. George church - Frangkos spring (Toriza) Photo ofΞωκλησι Αγ.Γεωργιου - Πηγη Φραγγου / St. George church - Frangkos spring (Toriza)

47 minutes
November 23, 2019
November 2019

near Tóriza, Peloponnese (Greece)

(English below)
Παρκαρουμε στο προαυλιο της εκκλησιας και η διαδρομη ξεκιναει ειτε σαν συνεχεια του δρομου που ηρθαμε (ασφαλτος που αλλαζει σε χωματοδρομο), ειτε πισω απο την εκκλησια. Ακολουθουμε τον φαρδυ βατο χωματοδρομο για περιπου 40 λεπτα και φτανουμε στην περιοχη της πηγης, η οποια δεν ειναι πετροχτιστη, αλλα αναβλυζει απο βραχο. Πισω απο αυτον τον βραχο ξεκιναει το μονοπατι για την δευτερη μικροτερη κορυφη του Ταυγετου (Αγ. Κυριακη 1.200m).
Η εφαρμογη απο καποιο λαθος εμφανιζει αλλη αρχη (το υπεροχο Ilaeria resort), η αρχη της διαδρομης ειναι απο το ξωκλησι (δειτε φωτο). Πριν την πηγη συνανταμε διχαλα που στο δεξι μερος εχει ενα ψηλο θαμνο με ενα πρασινο βαρελι (φωτο με την τοποθεσια και φωτο με το σημαδι). Το δεξι μερος της διχαλας καταληγει σε στανη, αποφυγετε το και μεινετε στην Αριστερη συνεχεια της διχαλας.

The route starts from the small curch - see pictures and ignore the straight lines drawn by the app towards the (lovely!) Ilaeira Resort. A little before the spring, there is a fork marked with a tall bush with a green barrel, make sure to keep to the left side (see pictures of the fork spot and the barrel).