ΞΕΡΟΒΟΥΝΙ (ΕΥΒΟΙΑ )

January 21, 2017
January 2017

near Strópones, Central Greece (Greece)

ASF1

Διασταύρωση του μονοπατιού που πάει προς το διάσελο της Δίρφης δεξιά από την άσφαλτο, με την άσφαλτο

ASF2

Διαστ. σε φουρκέτα της ασφάλτου που πάει στο διάσελο της Δίρφης με μονοπάτι που πάει στο καταφύγιο.

DEXIA

Σημείο στο πλατώ του Ξεροβουνιού νότια της κορυφής. Πέφτουμε προς τα δεξιά για Καμπιά

LEIRI

XER-KORIFI

Κορυφή Ξεροβουνιού

KORYFH

Πρώτη κορυφή Δίρφης (1735)

PORTES

Έξοδος από το λούκι στο πλατώ του Ξεροβουνιού

ROAD1

Διασταύρωση του μονοπατιού που πάει προς το διάσελο της Δίρφης δεξιά από την άσφαλτο, με χωματόδρομο

ROAD2

Πρώτη διασταύρωση του μονοπατιου που κατηφορίζει από το καταφύγιο προς Στενή με χωματόδρομο.

TABELA

Ταμπέλα στο μονοπάτι μετά το γήπεδο της Στενής. Αριστερά πάει Δίρφη, δεξιά Ξεροβούνι

X1

Διασταύρωση της ασφάλτου με χωματόδρομο στο διάσελο Δίρφης-Ξεροβουνιού. Αρχή διαδρομής για Ξεροβούνι

X15

Σημείο όπου αφήνουμε το πλατώ του Ξεροβουνιού και αρχίζουμε την κατηφόρα-σάρα προς Καμπιά

X16

Σημείο στο πλατώ του Ξεροβουνιού νότια της κορυφής

X17

Σημείο στη διαδρομή από το διάσελο της Δίρφης προς Ξεροβούνι. Αρχή ανηφόρας για το λούκι

X2

Αφήνουμε τον δρόμο που έρχεται από το διάσελο της Δίρφης και ακολουθούμε μονοπάτι για Ξεροβούνι

X5

Διασταύρωση μονοπατιου για Ξεροβούνι από διάσελο Δίρφης με μονοπάτι που έρχεται από Στενή και Καμπιά

X6

Σημείο στο μονοπάτι που πάει Ξεροβούνι. Διάσελο. Αρχή μονοπατιού που τραβερσάρει το βουνό από κάτω