2. Moslavačka gora i Bilogora (Moslavačka gora): ''Kružni put po Moslavačkoj gori''

February 27, 2020
February 2020

•   4.8 2 Reviews

near Gornja Jelenska, Sisačko-Moslavačka (Hrvatska)

Staza počinje i završava na prijevoju ceste G.Jelenska- Podgarić (Baza)
Kontrolne točke: 1. Kolčenica, 2. Garić-grad, 3. Bela crkva
Staza je dobro markirana i prohodna.
Posebno atraktivan dio staze je kroz kanjon potoka Crkveni jarak. Zadnji dio silaska prema potoku i penjanja na Dugačku kosu je osiguran sajlama pa je potreban oprez.
Na dijelu staze od jezera Mikleuška do raskrižja puteva prema G.Jelenskoj i Kolčenici nema posebno uređene šumske staze već se kreće kroz široki prostor šume pa je potrebno pratiti markacije.
Na zadnjem dijelu staze od Kolčenice prema prijevoju preporuka je da se po makadamskom putu nastavi do glavne ceste i po njoj do prijevoja. Razlog tome je što su Hrvatske šume zagradile taj dio šume i sama staza se našla unutar toga područja te se cijeli ograđeni prostor mora obilaziti po ko zna kakvom terenu bez markacija.

• Photo of jasna jasna žmak
    jasna jasna žmak May 16, 2021

Prekrasna staza, dobro markirana, dio sa sajlom je mačji kašalj (čak i za male pse:) Mi smo kretali iz Podgarića, preko Garić Grada, tako se dobije još par kilometara.