Κριτσά-Θεολόγος- Μινωικό μονοπάτι- Κριτσά

Photo ofΚριτσά-Θεολόγος- Μινωικό μονοπάτι- Κριτσά Photo ofΚριτσά-Θεολόγος- Μινωικό μονοπάτι- Κριτσά Photo ofΚριτσά-Θεολόγος- Μινωικό μονοπάτι- Κριτσά

December 7, 2022
December 2022

near Kritsá, Crete (Greece)

Πολύ όμορφο ,ιδιαίτερο και εύκολο μονοπάτι.
Από όποια πλευρά και εαν το ακολουθήσετε θα το βρείτε υπέροχο.
Αν ξεκινήσετε από το μινωικό μονοπάτι δεξιά από την Κριτσά η άνοδος είναι πιο ευκολη και όχι τόσο απότομη όσο από την πλευρά του Θεολόγου.
Επίσης αν θέλετε μπορείτε να ακολουθήσετε το κάτω σκέλος του μινωικού μονοπατιού μέχρι το πάνω όπου οδηγεί στο καθαρό.
Σε γενικές γραμμές είναι φοβερό μονοπάτι γεμάτο από διάφορα φυτά όπως ρίγανη, θυμάρι, φασκόμηλο και πολλά άλλα. Απίστευτη θέα στον κόλπο του Μιραμπέλλου και σε πολλά χωριά όταν ανεβείτε παραπάνω.
Θα περάσετε πολλές μάντρες και έχει αρκετούς φράχτες αλλά όλοι έχουν σημεία που μπορείς να ανοίξεις ώστε να περάσεις.
Να έχετε μαζί σας νερό ειδικά καλοκαίρι τουλάχιστον 2 λίτρα γιατί δεν υπάρχει πουθενά να ξαναγεμίσουν τα μπουκάλια.

Ανοιχτός χωματόδρομος μέχρι πάνω από τον θεολόγο. Εύκολο ανηφορικό κομμάτι της πορείας μας με θέα το χωριό της Κριτσάς

Πάντα κλείνουμε τις πόρτες που περνάμε !

Θα συναντήσετε πόρτες.... Πάντα τις κλείνουμε να μην φεύγουν τα ζώα!

Το ακολουθούμε με προσοχή στις πέτρες πάντα που πατάμε!

PictographRuins Altitude 1,844 ft

PictographRuins Altitude 1,873 ft

Είναι η είσοδος ή έξοδος ,ανάλογα πάντα από πού ακολουθείται το μονοπάτι , στο φαράγγι Μαργελη. Αν κατεβαίνετε προς θεολόγο για να μπείτε πάμε από αριστερά του φράχτη και κάτω το μικρό μονοπάτι αλλιώς αν ανεβαίνετε από θεολόγο πάμε δεξιά του φράχτη.

Συνεχίστε ευθεία κάτω μέχρι τον κεντρικό δρόμο και παλι

Τα σκυλιά είναι δεμένα.

Καθαρό όπως έχουμε ήδη πει πολύ ευδιάκριτο έως και το πάνω καμματι που οδηγεί αστιβιδοπο

Δυστυχώς ένα τμήμα του μονοπατιού έχει χαλάσει και περνάμε από το δρόμο. Αλλά συνεχίζει και πάλι αγκαλιά με το βράχο το μονοπάτι. Το ξεχωρίζεις από τα σκαλοπάτια που υπάρχουν.