Kralický Sněžník loop hike

May 14, 2018
October 2016

near Stříbrnice, Olomoucký (Czechia)

Ze Stříbrnic po modré k rozcestí Kaplička, pak po červené na Hraniční sedlo. Tady po neznačené cestě 100 metrů směrem na sever do Polska, a pak nahoru doleva po polské zelené značce. Když se polská značka potká s červenou, pokračovat po červené až na vrchol Kralického Snežníku. Z vrcholu zacházka k polské chatě Schronisko na Sniežniku, zpět neznačeným traverzem k prameni řeky Moravy. Návrat do Stříbrnic nejprve po modré na Sušinu, pak kousek po červené a pak po neznačených cestách dolů k Chatě na Návrší. Občerstvení je možné upropstřed cesty na polské chatě Schronisko na Sniežniku (platit se dá českými i polskými penězi), nebo v závěru na Chatě na Návrší.

Zbytky opevnění z roku 1938

PictographMountain hut Altitude 0 ft

Chata horské služby

Tady není žádné ubytování ani občerstvení, pouze v sezóně je zde pracovník horské služby pro případ úrazu a pod.

PictographSummit Altitude 0 ft

PictographMountain hut Altitude 0 ft

Na chatě je možné se občerstvit i ubytovat. Lze platit i českými korunami, kurz ale nic moc. Obecně je tu všechno hodně drahé.