Photo ofΚόζιακας : Ελάτη - Κόκκινος Βράχος - Σπηλιά Μπέη - κορυφή Τσιόκι - Κανάλια - Ελάτη Photo ofΚόζιακας : Ελάτη - Κόκκινος Βράχος - Σπηλιά Μπέη - κορυφή Τσιόκι - Κανάλια - Ελάτη Photo ofΚόζιακας : Ελάτη - Κόκκινος Βράχος - Σπηλιά Μπέη - κορυφή Τσιόκι - Κανάλια - Ελάτη

May 20, 2020
May 2020

•   4.8 2 Reviews

near Eláti, Thessaly (Greece)

Ελάτη - Κόκκινος Βράχος - Σπηλιά Μπέη - κορυφή Τσιόκι - Κανάλια - Ελάτη

Μια από τις καλύτερες δασικές διαδρομές!!! Τα μονοπάτια είναι τέλεια σηματοδοτημένα και καθαρά.
Όλη η διαδρομή, εκτός από την κορυφή ήταν μέσα σε δάσος ελάτης.

Εκκίνηση και πέρας της πορείας μας η Ελάτη Τρικάλων. Από το χωριό ανηφορίσαμε και βρήκαμε τον όμορφο σκυλάκο που είναι στις φωτογραφίες, ο οποίος είχε την καλοσύνη να μας συνοδεύσει σε όλη τη διαδρομή 🙂.
Στη συνέχεια κινηθηκαμε προς τον Κόκκινο Βράχο με την καταπληκτική θέα και συνεχίσαμε προς τη Σπηλιά Μπέη όπου υπάρχει και σκεπαστός χώρος για πικ νικ !!!
Πήραμε ανάποδα το ίδιο μονοπάτι , αλλά στη θέση Κώστα πήγαμε προς Τσιόκι/ Κανάλια.
Επόμενος προορισμός η κορυφή Τσιόκι παπαδιάς με την φανταστική θέα προς όλες τις κατευθύνσεις... Θεσσαλικός κάμπος, Άγραφα, Κόζιακας, Μαυροπούλι κτλ...
Κατηφορίσαμε στα Κανάλια , όπου υπάρχει και ποτίστρα με νερό και αφού εφοδιαστηκαμε ξεκινήσαμε την κάθοδο προς Ελάτη.
Το μονοπάτι αυτό σε κάποια σημεία θέλει προσοχή λόγω κλίσης και ολισθηρότητας.

Κόκκινος Βράχος

Κώστα

Σπηλιά Μπέη

Μνήμα παπαδιάς

Τσιόκι παπαδιάς

Προς θύρες

• Photo of michelos
    michelos Nov 12, 2021

Μια πραγματικά τέλεια διαδρομή! Εύκολα αναγνωρίσιμο μονοπάτι, υπέροχη αίσθηση του δάσους, τεράστια έλατα και καταπληκτική θέα στην κορυφή Τσιοκι!
    Δυστυχώς δεν κάναμε το κομμάτι προς την σπηλιά Μπέη, φοβηθήκαμε πως θα πιάσει το βράδυ αφού αργήσαμε να ξεκινήσουμε και τον Νοέμβρη σκοτεινιάζει νωρίς.
    Νομίζω θα την ξανακάνουμε όταν βρεθούμε ξανά στην Ελάτη...

• Alex Hills Jan 7, 2022

Φοβερό μονοπάτι! Περάσαμε πολύ ωραία και η κορυφή Τσιοκι ήταν μαγευτική.
    Για αρχάριους σαν και εμάς η αρχή ήταν αρκετά ζορικη αλλά μετά γίνεται πιο εύκολη η διαδρομή. Δεν πήγαμε στο σπήλαιο Μπέι, δεν μας έπαιρνε χρονικά γιατί παρακαθησαμε στην κορυφή.
    Στην εκκίνηση του μονοπατιού γνωρίσαμε ένα αδέσποτα σκυλάκι που ήταν ο οδηγός μας, πολύ πιθανό κάποιος να τον βρει αφού ξέρει την διαδρομή απέξω και είναι εξαιρετικά φιλικό.
    Η σήμανση πολύ καλή δεν αναρωτήθηκαμε ποτέ αν έχουμε χαθεί.

• Photo of alexandros_m
    alexandros_m Jan 7, 2022

Συνήθως κάποιο σκυλάκι ακολουθεί 😀
    Είναι 3-4

• Athena Christodoulaki Jun 21, 2022

καταπληκτικη διαδρομη..κι εμας μας ακολουθησαν 3 σκυλακια, ενα λυκοσκυλο, ενα θηλυκο μικρουλι και νομιζω σχετικα μεγαλο, και ενα αλλο...νομιζω οτι εκτος απο οδηγοι, ηταν και σωματοφυλακες, μιας και κυνηγουσαν οτι εβλεπαν...ειδαμε και κατι που εμοιαζε με λυκο και τον πηρα στο κυνηγι, οπως επισης και ιχνη αρκουδας??? τολμω να πω οτι λιγο φοβηθηκαμε αλλα με τα σκυλακια συντροφια, νιωθαμε περισσοτερη ασφαλεια. Οπως και να χει, ισως απ τις πιο ομορφες διαδρομες που εχω κανει ποτε..