ΚΟΖΙΑΚΑΣ ΑΠΟ Χ/Κ ΚΟΖΙΑΚΑ

May 4, 2015
May 2015

near Vlatanéoi, Thessaly (Greece)

ΚΟΖΙΑΚΑΣ ΑΠΟ Χ/Κ ΚΟΖΙΑΚΑ
Η διαδρομή εγινε 03-05-2015 με την Ε.Ο.Φ. http://www.eoffisiolatria.gr/
Η Πορεία ξεκινά από το parking του χ/κ Κοζιακα βαδίζουμε Ανατολικά και περνάμε το γεφυράκι. Συνεχίζουμε Νότια σε χωματόδρομο και σε 180m βρίσκουμε το μονοπάτι το οποίο δεν είναι αρκετά ευδιάκριτο .Κινούμαστε στο μονοπάτι για περίπου 5 λεπτά στη συνέχεια βαδίζουμε σε χωματόδρομο για περίπου 10 λεπτά και μετά ξανά σε μονοπάτι με εμφανή σήμανση. Μετά από πορεία περίπου 10 λεπτών συναντάμε πινακίδα που μας πληροφορεί ότι υπάρχουν 2 τρόποι πρόσβασης του καταφυγίου ο «ομαλός» μέσα από δασωμένο μονοπάτι σε 1 ½ ώρα και ο «γρήγορος» σε 1 ώρα, αλλά από μονοπάτι απότομο και χωρίς δασοκάλυψη.
Η πορεία που καταγράφουμε έγινε από το ομαλό μονοπάτι έως το καταφύγιο στη συνέχεια ανάβαση στην κορυφή από καλά σηματοδοτημένο μονοπάτι και η κατάβαση από το γρήγορο .Πηγή υπάρχει στο καταφύγιο .

• Photo of Veteranos23
    Veteranos23 May 10, 2024

Πολυ καλό το μονοπάτι και κατατοπιστικό, πέρα από ένα μικρό κομματι του παλιού μονοπατιού στο κατέβασμα, το οποίο χρειάζεται σήμανση σε κάποιο σημείο