Kouroukoulos- St' aulaki gorges/ Upper Mirampello

Photo ofKouroukoulos- St' aulaki gorges/ Upper Mirampello Photo ofKouroukoulos- St' aulaki gorges/ Upper Mirampello Photo ofKouroukoulos- St' aulaki gorges/ Upper Mirampello

November 24, 2019
November 2019

near Agalianó, Crete (Greece)

2 κλασσικά φαράγγια του πάνω Μιραμπέλλου ,απ' το ένα κάτω και με το άλλο πάνω.
ξεκίνημα απ το χωριουδάκι Αγαλιανό, μετά το Σκινιά, και περνώντας το πρώτο πλέγμα αρχίσαμε να πέφτουμε μέσα στον Κουρούκουλο, κάπως απότομα λόγω της πάχνης που κάνει το κοκκινόχωμα να γλυστρά. 'Ολο κάτω περνώντας το 2ο πλέγμα (όλα χωρίς πόρτες,και ακολουθούν πολλά) σιγά σιγά το ρέμα έγινε φαράγγι και συναντήσαμε το αυτοκίνητο που κάποιος γκρέμισε από πάνω μέσα στη κοίτη. Άλλά 15λ. και φτάσαμε στη βραχώδη παραλία, σύνολο 2 ώρες μέχρι εδώ.
Διάλειμμα και κατόπιν πάνω με υπέροχο μονοπάτι για το πέρασμα πρός το Αυλάκι. Εδώ να πούμε ότι περνάει και από κάτω αλλά είναι εκτεθειμένα και επικύνδυνα, έτσι ανεβήκαμε στη μύτη που χωρίζει τα 2 φαράγγια και κατεβήκαμε στην άλλη πλευρά.
Κι άλλο διάλειμμά στην υπέροχη μικρή παραλία του Αυλακιού και κατόπιν όλο πάνω για άλλο ένα 2ωρο που μας πήρε να φτάσουμε ,να πούμε ότι η βλάστηση πιά στην αρχή (η στο τέλος, εξαρτάται) του Αυλακιού είναι πολύ πυκνή,μην ξεγελαστείτε ,όλο κοίτη,υπάρχει πέρασμα και απ τις 2 συκιές όσο και από τους Σκινιάδες ,
Νερό βέβαια δεν υπάρχει.
η διαδρομή δεν είναι έυκολη ούτε και δύσκολή βέβαια ,έχει κλαδιά πολλά στα μονοπάτια ,όλα τα πλέγματα των βοσκών χωρίς πόρτες και βέβαια 2 κοίτες πετρώδεις πάνω κάτω με ότι αυτό σημαίνει.
η βόλτα έγινε με τον Ορειβατικό σύλλογο Αγίου Νικολάου και τον υποφαινόμενο αρχηγό.