Photo ofΆγραφα: Διάσελο Αγ. Νικολάου- Καζάρμα- Βουτσικάκι- Καταφύγιο Καραμανώλη- Νεράιδα- Καλύβια Πεζούλας Photo ofΆγραφα: Διάσελο Αγ. Νικολάου- Καζάρμα- Βουτσικάκι- Καταφύγιο Καραμανώλη- Νεράιδα- Καλύβια Πεζούλας Photo ofΆγραφα: Διάσελο Αγ. Νικολάου- Καζάρμα- Βουτσικάκι- Καταφύγιο Καραμανώλη- Νεράιδα- Καλύβια Πεζούλας

October 1, 2022
October 2022

near Koúra, Thessaly (Greece)

Μία υπέροχη διάσχιση στα Βόρεια Άγραφα, στον ορεινό όγκο Βουτσικακίου, με ευνοϊκές καιρικές συνθήκες. Η πορεία ξεκινάει από το διάσελο Αγ. Νικολάου Βλασίου μεταξύ Καράβας και Καζάρμας στα 1500μ, ακολουθώντας το μονοπάτι Β4. Ανεβαίνουμε εύκολα στην Καζάρμα με το χαρακτηριστικό πυροφυλάκιο και εν συνεχεία κινούμαστε σε κορυφογραμμή με εντυπωσιακή θέα στα Αγραφιώτικα βουνά και τη λίμνη, ειδικά από το Βουτσικάκι. Συνεχίζουμε ανατολικά στη ράχη προς το καταφύγιο Αγράφων και ακολουθούμε το μονοπάτι Β3 προς Νεράιδα και Καλύβια Πεζούλας. Λόγω ανωμαλιών καταγραφής κατά τη στάση στο καταφύγιο, η συνολική απόσταση έχει υπερεκτιμηθεί κατά 2 χλμ. Η πορεία είναι προφανής, αν υπάρχει ορατότητα, και η σήμανση πολύ καλή. Με ΟΑΛΘ.

Διάσελο Αγ. Νικολάου Βλασίου

Προς Καζάρμα

Κορυφή Καζάρμα και Πυροφυλάκιο

Photo ofΣυνεχίζουμε κατηφορικά τη ράχη με νότια κατεύθυνση σε τρακτερόδρομο. Αριστερά κατηφορικά πάει για Φυλακτή Photo ofΣυνεχίζουμε κατηφορικά τη ράχη με νότια κατεύθυνση σε τρακτερόδρομο. Αριστερά κατηφορικά πάει για Φυλακτή Photo ofΣυνεχίζουμε κατηφορικά τη ράχη με νότια κατεύθυνση σε τρακτερόδρομο. Αριστερά κατηφορικά πάει για Φυλακτή

Photo ofΔιασχίζουμε το χωματόδρομο και συνεχίζουμε απέναντι στην κόντρα για Μουτσιάρα Photo ofΔιασχίζουμε το χωματόδρομο και συνεχίζουμε απέναντι στην κόντρα για Μουτσιάρα Photo ofΔιασχίζουμε το χωματόδρομο και συνεχίζουμε απέναντι στην κόντρα για Μουτσιάρα

Διασχίζουμε το χωματόδρομο και συνεχίζουμε απέναντι στην κόντρα για Μουτσιάρα

Photo ofΚορυφή Μουτσίαρα. Συνεχίζουμε στην κορυφογραμμή νοτιοανατολικά για Βουτσικάκι Photo ofΚορυφή Μουτσίαρα. Συνεχίζουμε στην κορυφογραμμή νοτιοανατολικά για Βουτσικάκι Photo ofΚορυφή Μουτσίαρα. Συνεχίζουμε στην κορυφογραμμή νοτιοανατολικά για Βουτσικάκι

Κορυφή Μουτσίαρα. Συνεχίζουμε στην κορυφογραμμή νοτιοανατολικά για Βουτσικάκι

Κορυφή Βουτσικάκι

Photo ofΔιάσελο. Συνεχίζουμε ομαλά ανηφορικά στη ράχη. Photo ofΔιάσελο. Συνεχίζουμε ομαλά ανηφορικά στη ράχη. Photo ofΔιάσελο. Συνεχίζουμε ομαλά ανηφορικά στη ράχη.

Διάσελο. Συνεχίζουμε ομαλά ανηφορικά στη ράχη.

Κορυφή Αγκώνας

PictographMonument Altitude 5,901 ft

Μνημείο Κων/νου Ντζαμάρα

Κορυφή Τέμπλα

Λιφτ

Καταφύγιο Αγράφων (Καραμανώλη)

Μονοπάτι για Νεράιδα

Photo ofΣυνεχίζουμε Αριστερά στο Β3 για Νεράιδα. Δεξιά μπαίνει στο Β1 για Μπελοκομίτη Photo ofΣυνεχίζουμε Αριστερά στο Β3 για Νεράιδα. Δεξιά μπαίνει στο Β1 για Μπελοκομίτη Photo ofΣυνεχίζουμε Αριστερά στο Β3 για Νεράιδα. Δεξιά μπαίνει στο Β1 για Μπελοκομίτη

Συνεχίζουμε Αριστερά στο Β3 για Νεράιδα. Δεξιά μπαίνει στο Β1 για Μπελοκομίτη

Photo ofΔιασχίζουμε χωματόδρομο και ξαναμπαίνουμε σε μονοπάτι Photo ofΔιασχίζουμε χωματόδρομο και ξαναμπαίνουμε σε μονοπάτι Photo ofΔιασχίζουμε χωματόδρομο και ξαναμπαίνουμε σε μονοπάτι

Διασχίζουμε χωματόδρομο και ξαναμπαίνουμε σε μονοπάτι

Photo ofΠροσωρινή έξοδος σε άσφαλτο και ξανά σε μονοπάτι Photo ofΠροσωρινή έξοδος σε άσφαλτο και ξανά σε μονοπάτι Photo ofΠροσωρινή έξοδος σε άσφαλτο και ξανά σε μονοπάτι

Προσωρινή έξοδος σε άσφαλτο και ξανά σε μονοπάτι

Αφήνουμε την άσφαλτο στη φουρκέτα