Κορυφογραμμή Ασβεστόπετρα - Άρδασσα 14/3/2021

Photo ofΚορυφογραμμή Ασβεστόπετρα - Άρδασσα 14/3/2021 Photo ofΚορυφογραμμή Ασβεστόπετρα - Άρδασσα 14/3/2021 Photo ofΚορυφογραμμή Ασβεστόπετρα - Άρδασσα 14/3/2021

March 14, 2021
March 2021

•   5 2 Reviews

near Árdassa, West Macedonia (Greece)

Η διαδρομή ξεκινάει έξω από την Άρδασσα στα όρια του δάσους Κορού. Ακολουθώντας χωματόδρομο που κινείται στα όρια του δάσους και κινούμενοι ανατολικά φτάνουμε τελικά στην διασταύρωση με τον δρόμο Ασβεστόπετρας - Προφήτη Ηλία. Στρίβουμε δεξιά στον ασφαλτόδρομο και φτάνοντας στο ύψος των μελισσιών βγαίνουμε από τον δρόμο και κινούμαστε ανατολικά ανηφορίζοντας την πλαγιά. Ακολουθούμε την σήμανση του μονοπατιού που οδηγεί σε κιόσκι μέχρι το σημείο που αυτό ανηφορίζει την πλαγιά με νότια κατεύθυνση ενώ εμείς συνεχίζουμε την ανατολική πορεία ακολουθώντας σήμανση με κορδέλες. Τελικά φτάνουμε σε βράχο με κόκκινη σήμανση. Από αυτό το σημείο είναι δυνατή η ανάβαση από απότομη ράχη με κατεύθυνση ΝΝΑ.

• Photo of Τριανταφυλλίδης Δημοσθένης
    Τριανταφυλλίδης Δημοσθένης Mar 16, 2021

Η διαδρομή δεν έχει καθόλου νερό . Οπότε ο πεζοπόρος θα πρέπει να είναι εφοδιασμένος με νερό για 22 χιλιόμετρα .

• Photo of Ηλίας Λευκόπουλος
    Ηλίας Λευκόπουλος Dec 3, 2022

Η διαδρομή κινείται γενικά σε κακοτράχαλο έδαφος που καταπονεί. Νερό δεν υπάρχει σε κανένα σημείο και επειδή είναι εκτεθειμένη στον ήλιο, ιδιαίτερα το καλοκαίρι, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη.

• Photo of stergios zarogiannis
    stergios zarogiannis Dec 5, 2022

Πολύ καλή διαδρομή αλλά πάρτε μαζι σας νερό