Κορυφή Καραβούλα από Ροποτό

March 30, 2024
March 2024

near Ropotó, Thessaly (Greece)

Η πορεία ξεκινάει από το τέλος του χωριού. Εκεί τελειώνει η άσφαλτος και υπάρχει ρέμα. Ακολουθήσαμε το δασικό δρόμο με κάποια κοψίματα, φτάνοντας τελικά μετά από δύο ώρες περίπου στο λιβάδι- οροπέδιο με το μικρό, όμορφο αλλά δυστυχώς εγκαταλειμμένο καταφύγιο.Από εδώ αρχίζει η απαιτητική ανάβαση μέχρι την κορυφή με κατεύθυνση ΝΑ. Ακολουθώντας ρεματιά φτάνουμε σε διάσελο αριστερά από την κορυφή όπως τη βλέπουμε από το καταφύγιο. Ακολουθώντας την κορυφογραμμή φτάνουμε τελικά στην κορυφή όπου βρίσκεται ψηλός μεταλλικός σταυρός στη μνήμη ορειβάτη που έχασε τη ζωή του προσπαθώντας να προσεγγίσει την κορυφή. Η θέα είναι καταπληκτική. Καράβα, Βουτσικάκι, Αργιθέα, Τύμπανος (με τις ανεμογεννήτριες), από την μια μεριά και από την άλλη, Κόζιακας, Μαρόσα, Λουπάτα και στο βάθος Λάκμος, Κακαρδίτσα και Τζουμέρκα. Μήκος 13,45 χλμ. Καθαρός χρόνος πορείας 6 ώρες και 45 λεπτά. Απολαύσαμε λίγο περισσότερο τις στάσεις μας, ειδικά στο λιβάδι.