Kort rondje langs het Braassemermeer

Photo ofKort rondje langs het Braassemermeer Photo ofKort rondje langs het Braassemermeer Photo ofKort rondje langs het Braassemermeer

45 minutes
51 minutes
August 21, 2018
August 2018

near Roelofarendsveen, Zuid-Holland (Nederland)

Vanuit Roelofsarendsveen een kort rondje langs het Braassemermeer gelopen.

Om zo een indruk te krijgen van het schitterende uitzicht over het water.

Geparkeerd op het gratis parkeerterrein. En vervolgens langs de sportvelden en een prachtige doorgang met aan beide kanten water naar het Braassemermeer.

Langs de waterkant met de leuke jachtwerfjes en aanlegsteigers. Na een uur gelopen te hebben weer terug langs de winkels naar de parkeerplaats.

Deze weg lijkt dwars door het water te zijn aangelegd, met aan weerskanten het water en de huizen met aanlegsteigers.

Zomaar een leuk doorkijkje tussen de aanlegsteigers.

Prachtig uitzichtpunt met bankje aan het Braassemermeer.

Braassemermeer

Schitterend uitzicht over het Braassemermeer met diverse jachthavens en aanlegsteigers.

• Photo of Joran van Liempt
    Joran van Liempt Feb 28, 2021

Lekker rondje langs sportvelden het dorp en langs het water.