Photo ofΚόρινθος, Μαύρο όρος ή Χελυδορέα διάσχιση: Αγία Ελεούσα - κορυφή Σκουφια - κορυφη Μαύρο όρος- Προφήτης Ηλίας- Καρυά Photo ofΚόρινθος, Μαύρο όρος ή Χελυδορέα διάσχιση: Αγία Ελεούσα - κορυφή Σκουφια - κορυφη Μαύρο όρος- Προφήτης Ηλίας- Καρυά Photo ofΚόρινθος, Μαύρο όρος ή Χελυδορέα διάσχιση: Αγία Ελεούσα - κορυφή Σκουφια - κορυφη Μαύρο όρος- Προφήτης Ηλίας- Καρυά

April 25, 2024
April 2024

near Evrostína, Peloponnese (Greece)

Μια διαδρομή που τα έχει όλα, αλπικό- βράχια- δάσος -θέα - Μικρή Ζήρεια -Μεγάλη Ζήρεια -Παρνασσός-Χελυδορεα - Ελικώνα κλπ
Η διαδρομή ξεκινά από το εξωκλήσι Αγία Ελεούσα που βρίσκεται στο δρόμο μεταξύ Ευρωστινας και Καρυας,
αριστερά του δρόμου , 50 μέτρα μετά από την διασταύρωση της Αγίας Ελεούσας.
Ανηφορική πορεία δίχως σημάδια .
Η διαδρομή δεν έχει σημάδια πουθενά.
Η πορεία περνά μέσα από τα πεύκα, βρίσκουμε κάποια γιδόστρατα κάπου κάπου έως ότου βγαίνουμε στο αλπικό κομμάτι. Η θέα τρομερή!
Η πορεία συνεχίζεται τραβερσωτά και βγαίνουμε στο πρώτο διάσελο λίγο πριν την κορυφή Σκουφια .
Μέχρι εδώ είναι περίπου 2 km , 1,30' περίπου. H θέα εντυπωσιακή .
Πορεία προς την κορυφή Μαύρο όρος. Αφού περάσουμε το λαιμό παίρνουμε ανηφορικό μονοπάτι και σε λίγο βγαίνουμε σε οροπέδιο με πεύκα και χωματόδρομο . Τον ακολουθούμε και σε λίγο φτάνουμε σε διασταύρωση. Η πορεία μας αριστερά. Σε 10΄ φτάνουμε στην κορυφή Μαύρο όρος ή Χελυδορέα. Η θέα εντυπωσιακή.
Η πορεία συνεχίζεται προς Προφήτη Ηλία. Σε λίγο φτάνουμε στο ξωκκλήσι.
Πορεία προς το χωριό Καρυά. Ακολουθούμε το χωματόδρομο κόβοντας τις στροφές. Σε 3 km περίπου αφήνουμε το χωματόδρομο και κάνουμε δεξιά σε λάκα. Σε 200 μ. κάνουμε αριστερά σε μονοπάτι, το οποίο ακολουθούμε μέχρι το χωριό Καρυά. Στο μονοπάτι βρίσκουμε σωλήνα για νερό που πηγαίνει στο χωριό.
Μια διαδρομή ευχάριστη αλλά θέλει προσοχή, γιατί δεν υπάρχουν σημάδια .