Konyaaltı Kültür Rotaları Gökdere - Onabara - Sarısu Etabı

Photo ofKonyaaltı Kültür Rotaları Gökdere - Onabara - Sarısu Etabı Photo ofKonyaaltı Kültür Rotaları Gökdere - Onabara - Sarısu Etabı Photo ofKonyaaltı Kültür Rotaları Gökdere - Onabara - Sarısu Etabı

February 25, 2018
February 2018

near Gökdere, Antalya (Türkiye)

Konyaaltı Kültür Rotaları içinde bulunan parkurumuzun başlangıç noktamız, Tünek Tepe araç yolunun başlangıcı olan köprü. Köprüden Gökdere yatağına inerek yürüyüşümüze başlıyoruz. 500 metre kadar sonra soldaki patikaya girip, Saz Ovasını takip ederek Gökdere Mahallesinin karşısına geliyoruz. Buradan itibaren biraz tırmanarak Tünek Tepenin güney cephesine geçiyor ve Onabara antik kentine ulaşıyoruz. Burada kısa bir mola veriyoruz. Onabara antik kentinte yaşam süreci, erken Roma-Bizans dönemi arasında geçmiş olup, küçük bir yerleşim yeri.Onabara’dan itibaren Tünek Tepenin güney yamacını takip ederek Antalya’nın doyumsuz manzaraları eşliğinde Sarısu mevkine iniyoruz. Yaklaşık 13 km olan parkur çoğunlukla Çam ormanı örtüsü altında ve işaretlemeler fazlası ile yeterli. Bir iki yerde biraz dikkat etmek gerekiyor. Parkurun neredeyse tamamı patikadır. İçilebilir su kaynağı göremedik.

Acısu Deresi

İnburnu

merhaba
    Bu rotayi yurumek istiyoruz
    Kolaylikla tamamlayabilir miyiz bilgi verirseniz sevinirim

Metin ULUIŞIK Apr 1, 2023

Kolay ve zevkli bir rotadır. İşaretleri takip ederseniz sorun çıkmaz. Gps kullanıyorsanız hiç bir problem yaşamazsınız..

sadece wikiloctan takip edecegim

Metin ULUIŞIK Apr 1, 2023

Eğer iz takip etmekte tecrübeli iseniz problem yaşamazsınız. Sizin Gps hakimiyetinizi bilmiyorum. Ama Gps olmada bile sarı kırmızı işaretlere dikkat ederseniz yine problem yaşamazsınız. İşaretler çok. Uzun süre işaret görmüyorsanız rotanızı kontrol edin..

5 yıldır yuruyorum gruplarla
    Fakat 2. kez wikiloc rotasiyla 3 5 arkadasla yuruyecegiz

Metin ULUIŞIK Apr 1, 2023

Patikası belirgin. Sorun yaşamazsınız diye düşünüyorum. En kötüsü geri dönersiniz.. Deneyerek tecrübenizi artırırsınız.. Ama kendinize güvenmiyorsanız hiç çıkmayın.