Konyaaltı Kültür Rotaları. Gedeller - Onabara - Sarısu Parkuru

Photo ofKonyaaltı Kültür Rotaları. Gedeller - Onabara - Sarısu Parkuru Photo ofKonyaaltı Kültür Rotaları. Gedeller - Onabara - Sarısu Parkuru Photo ofKonyaaltı Kültür Rotaları. Gedeller - Onabara - Sarısu Parkuru

June 24, 2018
June 2018

near Gedeller, Antalya (Türkiye)

Konyaaltı Kültür Rotaları içinde bulunan parkurumuzun başlangıç noktası Gedeller girişindeki su kaynağı.Su kaynağının görseli çok harika buradan itibaren 2 km tırmanarak Tünek Tepenin güney cephesine geçiyor ve Onobara antik kentine ulaşıyoruz. Burada kısa bir mola veriyoruz. Onobara antik kentinte yaşam süreci, erken Roma-Bizans dönemi arasında geçmiş olup, küçük bir yerleşim yeri.Onobara’dan itibaren Tünek Tepenin güney yamacını takip ederek Antalya’nın doyumsuz manzaraları eşliğinde Sarısu mevkine iniyoruz. Parkur çoğunlukla Çam ormanı örtüsü altında ve işaretlemeler fazlası ile yeterli. Bir iki yerde biraz dikkat etmek gerekiyor. Parkurun neredeyse tamamı patikadır. İçilebilir su kaynağı yoktur.