Photo ofKonjuh: Mrljevići - Mujića Kosa - Kicelj - Zelemboj - Konjska ravan - Bećarevo brdo Photo ofKonjuh: Mrljevići - Mujića Kosa - Kicelj - Zelemboj - Konjska ravan - Bećarevo brdo Photo ofKonjuh: Mrljevići - Mujića Kosa - Kicelj - Zelemboj - Konjska ravan - Bećarevo brdo

February 26, 2023
February 2023

near Mrljevići (Босния һәм Герцеговина)

Konjuh se nalazi na području sjeveroistočne Bosne i predstavlja prirodnu vododjelnicu rijeka Krivaje, Spreče i Drinjače. Ima veličanstven greben u formi potkovice, gdje njegova oštra forma svojom ljepotom izmami uzdah svakog posjetitelja. Dugačak je ukupno 30 kilometara s najvišim vrhom Velikim Konjuhom (1327 m).

Planina je pokrivena gustim šumskim zajednicama u kojima prevladavaju različite vrste crnogorice te bukva i javor. Na planini raste rijetka i ljekovita biljka lincura (srčanik), koja je nažalost ugrožena, pa je zakonom zaštićena.
Podno Konjuha je lijepo uređen rekreativni kompleks, sa obiljem sadržaja i turističkom ponudom.

Pristup Autom:
Mogući su pristupi iz Banovica, gdje se sa regionalnog puta Banovići - Zavidovići, odvaja prema selu Mrljevići (Repnik). Polazna tačka je u selu Mrljevići, gdje se može parkirati automobil.

Opis:
Planirana kružna ruta pjesacenja je bio uspon na vrh Zelemboja. Polazna tačka staze je u selu Mrljevići koje je udaljeno nekih 2 kilometra od Banovića. Od samog početka staza je laganog uspona tako da nema velikog napora. Staza je razgledna pa dok se krećemo možemo posmatrati cijelu dužinu rute.

Put koji vodi preko Mujića Kose je već dobro utaban, ali zbog loše markacije potrebno je biti pažljiv kako biste izbjegli probleme s orijentacijom. Uz to na dionici staze Kicelj možete napraviti pauzu na već postavljeni stol i klupe. Također, na dionici staze Štap nalazi se hajr česma (izvor) koja će vam pružiti prijeko potrebnu vodu.

Dolazak na vrh Zelemboj smo iskoristili za predah i ručak, a nakon odmora nastavljamo pjesačiti spust u pravcu Konjske Ravne i Bećarevog brda, te dolazimo do početne tačke sela Mrljevići.