Konjuh (Carsija-Stozer-Baric-Zidine-V.Konjuh-Kaselovaca-Zobik-Carsija)

Photo ofKonjuh (Carsija-Stozer-Baric-Zidine-V.Konjuh-Kaselovaca-Zobik-Carsija) Photo ofKonjuh (Carsija-Stozer-Baric-Zidine-V.Konjuh-Kaselovaca-Zobik-Carsija) Photo ofKonjuh (Carsija-Stozer-Baric-Zidine-V.Konjuh-Kaselovaca-Zobik-Carsija)

January 15, 2023
January 2023

near Mačkovac (Босния һәм Герцеговина)

Jedan od laksih uspona na Veliki Konjuh iz pravca Zlace. Krene se sa Carsije mjesta blizu usca Male Zlace u Veliku Zlacu. Od Carsije (460 m) se odmah skrene kroz sumu uzbrdo markiranom stazom prema Stozeru i Zidinama.
Stozer je prvi vrh na koji se naidje poslije pocetnog uspona , ne nalazi se direktno na stazi, nije oznacen, ali je vidljiv... Na ovom tracku nije prikazano skretanje.
Slijedi jos nesto uspona do vrha Baric (1015) i odatle vec krece prekrasna greda sa divnim pogledom kako na vrhove Konjuha tako i na sjevernu Bosnu Tuzla-Lukavac. Greda prolazi sa veoma malo uspona i padova kraj kolibe i dva vrha Velike i Male Zidine.
Poslije toga se staza lagano opet spusta da bi izasla na put. S puta lijevo ima oznaka za Veliki Konjuh uzbrdod kroz sumu. Staza je prilicno strma i prelazi preko dosta balvana koji su pali na put, mi smo izabrali da idemo duzim ali sa manje strmim putem okolo. On nailazi na put od Kladnja prema vrhu na kojem se nalazi kasarna i telekomunikacijske antene.
prije kasarne kraj koliba se opet skrene s puta lijevo prema najvecoj anteni i brdu. naprijed ispod kasarne ide staza za Mali Konjuh.

Poslije smo se spustili i vratili jednom od manje strmih staza odozgo - Kaselovaca

Ipak i ovaj put se savlada 1000 m nadmorske visine, samo rasporedjene na nesto vise kilometara i sa manjim usponima. U svakom slucaju zbog prekrasnih vidika, pejsaza, neke osobenosti flore i faune Konjuha, posjeta ovoj planini vrijedna je truda

Cijene ulaza u zasticeni prostor Konjuha :
1 KM po osobi ako nema planinarsku iskaznicu
2 KM za putnicko vozilo dodanto
3 KM za kombi

yt video
....

Polazak / Carsija 460

Photo ofskretanje desno na sumsku stazu prema stozeru Photo ofskretanje desno na sumsku stazu prema stozeru Photo ofskretanje desno na sumsku stazu prema stozeru

skretanje desno na sumsku stazu prema stozeru

Tabla poslije prolaska Stozera

ovdje se staza ukrsta sa stazom sa skice br 7 koja se spusta prema putu za Zobik

Baric 1015 m/nv

Jezero

Zidine

Photo ofVelike Zidine 1180 - Greben direktni ukrstanje prema Zobiku Photo ofVelike Zidine 1180 - Greben direktni ukrstanje prema Zobiku Photo ofVelike Zidine 1180 - Greben direktni ukrstanje prema Zobiku

Velike Zidine 1180 - Greben direktni ukrstanje prema Zobiku

Photo oflijevo, nailazak na put iz Kladnja prema vrhu v.Konjuh Photo oflijevo, nailazak na put iz Kladnja prema vrhu v.Konjuh Photo oflijevo, nailazak na put iz Kladnja prema vrhu v.Konjuh

lijevo, nailazak na put iz Kladnja prema vrhu v.Konjuh