Κοκκινοπηλός- Κίτρος- Φλάμπουρο- Καρδάρας- Χαράδρα Σταλαγματιάς- Κοκκινοπηλός

Photo ofΚοκκινοπηλός- Κίτρος- Φλάμπουρο- Καρδάρας- Χαράδρα Σταλαγματιάς- Κοκκινοπηλός Photo ofΚοκκινοπηλός- Κίτρος- Φλάμπουρο- Καρδάρας- Χαράδρα Σταλαγματιάς- Κοκκινοπηλός Photo ofΚοκκινοπηλός- Κίτρος- Φλάμπουρο- Καρδάρας- Χαράδρα Σταλαγματιάς- Κοκκινοπηλός

May 7, 2023
May 2023

near Kokkinopilós, Thessaly (Greece)

Κυκλική διάσχιση της δυτικής κορυφογραμμής του Ολύμπου με συννεφιά και περιορισμένη θέα προς τις ψηλές κορυφές. Χιόνι συναντήσαμε μετά τα 2200μ στην κορυφογραμμή. Μετά το Κίτρος το χιόνι ήταν καλό και δεν συναντήσαμε παγωμένα περάσματα. Θέα έως Χρηστάκη, Χότζα και Αγιαντώνη. Χύμα κατάβαση μετά τον Καρδάρα χωρίς πρόβλημα προς το ρέμα Σταλαγματιάς. Περνώντας το ρέμα κοντά στις δεξαμενές και έως τα καγκέλια συναντήσαμε τρεις χιονούρες, η διάσχιση των οποίων χρειάστηκε μεγάλη προσοχή καθώς οι κλίσεις είναι τεράστιες, το χιόνι όμως βατό. Επιστροφή στον Κοκκινοπηλό μέσα από την κακοτράχαλη χαράδρα. Με ΟΑΛΘ.

Photo ofΕκκλησία Αγ. Παρασκευής και πλατεία. Ευθεία πάνω. Photo ofΕκκλησία Αγ. Παρασκευής και πλατεία. Ευθεία πάνω. Photo ofΕκκλησία Αγ. Παρασκευής και πλατεία. Ευθεία πάνω.

Εκκλησία Αγ. Παρασκευής και πλατεία. Ευθεία πάνω.

Δεξιά. Ακολουθούμε τη σήμανση του αγώνα

Αριστερά πάνω

Δεξιά

Photo ofΔιασταύρωση και κιόσκι. Πάμε αριστερά. Θα επιστρέψουμε από το δεξί σκέλος (ρέμα Σταλαγματιάς) Photo ofΔιασταύρωση και κιόσκι. Πάμε αριστερά. Θα επιστρέψουμε από το δεξί σκέλος (ρέμα Σταλαγματιάς) Photo ofΔιασταύρωση και κιόσκι. Πάμε αριστερά. Θα επιστρέψουμε από το δεξί σκέλος (ρέμα Σταλαγματιάς)

Photo ofΛιβάδι/Ξέφωτο. Ευθεία συνεχίζει για τη βρύση Ρούδι. Θα την παρακάμψουμε και θα συνεχίσουμε χύμα ανηφορικά. Photo ofΛιβάδι/Ξέφωτο. Ευθεία συνεχίζει για τη βρύση Ρούδι. Θα την παρακάμψουμε και θα συνεχίσουμε χύμα ανηφορικά. Photo ofΛιβάδι/Ξέφωτο. Ευθεία συνεχίζει για τη βρύση Ρούδι. Θα την παρακάμψουμε και θα συνεχίσουμε χύμα ανηφορικά.

Photo ofΔιάσελο. Αριστερά φαίνεται η κορυφή Άνθιμος Photo ofΔιάσελο. Αριστερά φαίνεται η κορυφή Άνθιμος Photo ofΔιάσελο. Αριστερά φαίνεται η κορυφή Άνθιμος

Διάσελο. Αριστερά φαίνεται η κορυφή Άνθιμος

Βγαίνουμε στην κορυφογραμμή

Κορυφή Κίτρος

Στο διάσελο για Φλάμπουρο

Κορυφή Φλάμπουρο

Κορυφή Καρδάρας

Photo ofΔιασχίζουμε το ρέμα. Μπροστά μας η κορυφή Πύργος Γρίβα Photo ofΔιασχίζουμε το ρέμα. Μπροστά μας η κορυφή Πύργος Γρίβα Photo ofΔιασχίζουμε το ρέμα. Μπροστά μας η κορυφή Πύργος Γρίβα

Διασχίζουμε το ρέμα. Μπροστά μας η κορυφή Πύργος Γρίβα

Photo ofΣυνεχίζουμε στο Ε4. Μέχρι τα καγκέλια θα συναντήσουμε τρεις χιονούρες Photo ofΣυνεχίζουμε στο Ε4. Μέχρι τα καγκέλια θα συναντήσουμε τρεις χιονούρες Photo ofΣυνεχίζουμε στο Ε4. Μέχρι τα καγκέλια θα συναντήσουμε τρεις χιονούρες