Νήσος Σαπιέντζα (Ημιτελής Διάσχιση)

Photo ofΝήσος Σαπιέντζα (Ημιτελής Διάσχιση) Photo ofΝήσος Σαπιέντζα (Ημιτελής Διάσχιση) Photo ofΝήσος Σαπιέντζα (Ημιτελής Διάσχιση)

August 22, 2022
August 2022

near Kokkinia, Peloponnese (Greece)

Η διαδρομή ξεκινάει από την ''εξωτική'' παραλία Άμμος, όπου μας αφήνει το καραβάκι από τη Μεθώνη Μεσσηνίας. Αρχικά ακολουθούμε το κακοτράχαλο μονοπάτι και φτάνουμε στη Σπαρτόλακα, τη μεγάλη ξερή πεδιάδα από απολιθωμένη γύρη. Συνεχίζουμε εισχωρώντας στο πυκνό κουμαρόδασος μέχρι σημείο θέας περίπου στο κέντρο του νησιού. Έχοντας πλέον οπτική επαφή με το φάρο στο νοτιότερο άκρο αναγκαστήκαμε να επιστρέψουμε για να προλάβουμε το τελευταίο καΐκι. Για την ολοκληρωμένη διάσχιση μέχρι το φάρο, την εξερεύνηση των μονοπατιών της ανατολικής ακτής και την επιστροφή χρειάζονται περίπου 3-4 ώρες με γρήγορο ρυθμό. Next time..

PictographBeach Altitude 13 ft

Παραλία Άμμος

Σπαρτόλακα

Ακολουθούμε σημάδια μέσα στο κουμαρόδασος

Photo ofΒγαίνουμε στο κεντρικό μονοπάτι του νησιού και πάμε αριστερά Photo ofΒγαίνουμε στο κεντρικό μονοπάτι του νησιού και πάμε αριστερά

Βγαίνουμε στο κεντρικό μονοπάτι του νησιού και πάμε αριστερά

Δεξιά

PictographPanorama Altitude 462 ft

Photo ofΔεξιά ώστε να επιστρέψουμε στην Άμμο από το άλλο μονοπάτι Photo ofΔεξιά ώστε να επιστρέψουμε στην Άμμο από το άλλο μονοπάτι

Δεξιά ώστε να επιστρέψουμε στην Άμμο από το άλλο μονοπάτι