Koçdüzü yaylası-Dadala Pansiyon-Dargovit Geçidi-Avusor Yaylası

Photo ofKoçdüzü yaylası-Dadala Pansiyon-Dargovit Geçidi-Avusor Yaylası Photo ofKoçdüzü yaylası-Dadala Pansiyon-Dargovit Geçidi-Avusor Yaylası Photo ofKoçdüzü yaylası-Dadala Pansiyon-Dargovit Geçidi-Avusor Yaylası

2021
August 4, 2022
August 2022

near Ayder, Rize (Türkiye)

Koçdüzü yaylasında yüzen adaların bulunduğu gölü gördükten sonra yayla halkının cennet cehennem tepesi olarak adlandırdıkları sırta çıktık. Bu noktanın denize bakan kısmı taşlık yaylaya bakan kısmı ise yeşil olduğu için bu isim verilmiş. Bu noktadan gölün de panoramasını izleyebilirsiniz. Koçdüzü yaylasında Adalı Göl adında bir işletme bulunuyor. Sahibi Yaşar bey oldukça yardımsever sizlere her konuda yardımcı olur. Koçdüzü yaylasından ayrılarak buraya geldiğimiz vadinin batısından Dadala pansiyona deam ettik. pansiyonda yemek molası verip Dargovit geçitini çıkarak sisler içinde kalan Avusor yaylasına inişimizi yaparak yürüyüşümüzü tamamladık. Yürüyüşümüzün Youtube videosunu daha fazla göstere tıklayıp bağlantıdan izleyebilirsiniz.