Κλέφτικο - Τέμπη

May 17, 2021
May 2021

near Ayios Konstantinos, Thessaly (Greece)

Μια όμορφη διαδρομή που ξεκινάει από την εκκλησία της Αγ. Παρασκευής, την οποία προσπερνάμε ανεβαίνοντας τα σκαλοπάτια. Με το που τα ανέβουμε, μπορούμε να επιλέξουμε να πάμε είτε δεξιά είτε αριστερά, πρόκειται για την αρχή και το τέλος του ίδιου κυκλικού μονοπατιού. Εμείς ξεκινήσαμε από δεξιά, δηλαδή προς νότια. Το πρώτο τέταρτο της διαδρομής κινείται δίπλα στο ποτάμι, είναι αρκετά ευχάριστο και φυσικά χωρίς ανηφόρες. Μόλις τελειώσει αυτό το πρώτο κομμάτι ξεκινάει η ανηφόρα, η οποία μας οδηγεί προς το ψηλότερο σημείο της περιοχής. Η θέα θα ανταμείψει τον κόπο μας, αφού από εκεί ψηλά έχεις πλήρη εικόνα ολόκληρης της κοιλάδας. Η διαδρομή συνεχίζεται στη κορυφογραμμή για αρκετό διάστημα και σε κάποια στιγμή σε κατεβάζει κάτω στο διπλανό ρέμα της κοιλάδας. Το μονοπάτι σε οδηγεί στο εκκλησάκι Αγ. Ανάργυροι που δυστυχώς είναι αφιλόξενο για τους πεζοπόρους, αφού η βρύση που υπήρχε στον χώρο ήταν κλειστή. Συνεχίζουμε λίγο ακόμα τη διαδρομή και σε κάποιο σημείο αρχίζουμε να επιστρέφουμε. Στη τελική ευθεία (τελευταίο τέταρτο) που είναι δίπλα στο ποτάμι, έχουμε την επιλογή να περπατήσουμε ως ένα σημείο δίπλα στο ποτάμι. Δυστυχώς, στα μισά περίπου θα πρέπει να ανέβουμε και να περπατήσουμε πάνω στις παλιές γραμμές του τρένου.