Καλάβρυτα, Κλειτορία, Ημέρα 1η - Άρμπουνας (Kleitoria, Day 1 - Arbounas)

Photo ofΚαλάβρυτα, Κλειτορία, Ημέρα 1η - Άρμπουνας (Kleitoria, Day 1 - Arbounas) Photo ofΚαλάβρυτα, Κλειτορία, Ημέρα 1η - Άρμπουνας (Kleitoria, Day 1 - Arbounas) Photo ofΚαλάβρυτα, Κλειτορία, Ημέρα 1η - Άρμπουνας (Kleitoria, Day 1 - Arbounas)

March 7, 2022
March 2022

near Ármpounas, West Greece (Greece)

Εύκολη διαδρομή μέσα σε δάσος από έλατα, η οποία ξεκινά από το ομώνυμο χωριό, με χαρακτηριστικό σημάδι, το εκκλησάκι του Αγ. Κωνσταντίνου, στο οποίο παρκάρετε το ΙΧ.
Η πρόσβαση στο εκκλησάκι του χωριού είναι εύκολη. Με τη χρήση Gps, μέσω ασφαλτόδρομου, φτάνουμε εύκολα σε αυτό, από το πλανητέρο (πηγές Αροάνιου), στο οποίο μπορείτε να χαρείτε τη φύση και ένα καφεδάκι, στην επιστροφή.
Σε αυτό το ξέφωτο λοιπόν, αφήνουμε το αυτοκίνητό μας, και ξεκινάμε τη πεζοπορία μας.
Η διαδρομή είναι εύκολη γιατί βρίσκεται εντός χωματόδρομου και εμείς, επιλέξαμε μια κυκλική διαδρομή 10Km περίπου, εντός αυτού.
Εάν κάποιος θελήσει να τον περπατήσει ολόκληρο, θα καταλήξει στο χωριό του πλανητέρου, ενώ υπάρχουν και άλλες διασταυρώσεις για άλλα χωριά ή εκκλησάκια.