Κλεινός - Τριγγία

April 24, 2016
April 2016

near Kleinó, Thessaly (Greece)

Η ανάβαση πραγματοποιήθηκε στις 24/04/2016 με συμμετοχή μελών του Σ.Ο.Χ.Τ.
Ξεκινήσαμε από τα 1.300 μ όπου είναι και το καταφύγιο της Ο.Λ. Καλαμπάκας και διανύσαμε συνολικά 14,5 χλμ καλύπτοντας 1.000 μ. υψομετρικής διαφοράς μέχρι την κορυφή της Τριγγίας (2.204 μ.)
Γύρω στο 7 χλμ. της πορείας ακολουθήσαμε λάθος πορεία λόγω σφοδρής χιονοθύελλας. και περιορισμένης ορατότητας. Στην περίπτωση που θέλετε να κυκλώσετε το βουνό ευνόητα ακολουθήσετε την υπόλοιπη διαδρομή.
Το βουνό είναι ομαλό και ως προς την πεζοπορία και ως προς την ανάβασή και παρότι δεν υπάρχει σήμανση εύκολα αντιλαμβάνεσαι πως θα κινηθείς.
Αρκετές είναι οι διαδρομές που μπορείς να προσεγγίσεις την κορυφή, αναφέρω ενδεικτικά τον αυχένα Γκολέμη στο δρόμο Κρανιάς - Παλαιοχωρίου και τον αυχένα Κιάτρα Μπράστα στο δρόμο Καστανιάς - χωριά Ασπροποτάμου. Εναλλακτικά μπορείτε να ξεκινήσετε κι από πιο χαμηλά από τα χωριά Κλεινός, Κρανιά και Παλαιοχώρι αλλά οι διαδρομές είναι αρκετά μεγαλύτερες.
Πρόκειται για την ψηλότερη κορυφή της Θεσσαλίας αν συμπεριλάβουμε μόνο τα βουνά που είναι αμιγώς δικά της και δεν ανήκουν ταυτόχρονα και σε άλλα γεωγραφικά διαμερίσματα.

Κορυφή Τριγγία (2.204 μ.)