Kızılçay-Kemer Deresi

April 20, 2011

near Kemer, Aydın (Türkiye)

Aydın'da yaşayanların mutlaka görmeleri gereken yerlerden oluşan bu parkurda kekik, sahlep, siklamen gibi bitkileri, sincap, şahin, kartal, ibibik gibi hayvanları görebilir, kızılçay kenarında dinlenip derenin suyundan içebilir, başka yerlerde göremeyeceğiniz ilginç yerşekillerini keşfedebilirsiniz.

Merhaba Anıl bey.
    Bu sıralar geceden başlayıp öğlen saatlerinde dinlenip yine akşam üzeri dönüşlü bir yürüyüş düşünüyorsanız birlikte yürüyebilirz. Cevabınızı bekliyorum.

• anil09 Jun 2, 2011

Size de merhaba. Şu aralar malesef yürüyüş veya bisikletli gezi yapamam. LYS'YE hazırlanıyorum. LYS'DEN sonra belki olabilir. Sınavdan sonra olur derseniz. Planladığınız yürüyüş yeri neresidir ve ayrıca yürüyüşü grup olarak mı yoksa sadece iki kişi mi yapacağız. Sizinle daha detaylı konuşmak isterim. Facebook veya hotmail adresinizi varsa verirseniz sevinirim. İyi günler.

ahmetaksu09@hotmail.com e-posta adresim.
    yürüyüş parkuru olarak yaz ayları olması nedeniyle su kaynağına yakın olan yukarıdaki rota ya da su tesislerinden sonra tabakhane deresinin üstleri olabilir. gurubumuz gelir mi bilmem ama siz de gelirseniz iki kişi garanti :)

aksu09 Jun 2, 2011

ben hafta içi de müsaitim bu arada.

• anil09 Jun 3, 2011

LYS'DEN sonra gidebiliriz ancak o zamana kadar Kızılçay'da su kalmaz. Su olsa bile ancak yürüyebileceğimiz yerin sonlarına doğru belki olabilir. Belli bir yerden sonra çalılar iyice sıklaşıyor. Ayrıca Kekikççiler adlı bir gezi grubunuz var sanırım ve güzel yerleri gezmişsiniz. Beşparmak Dağı'nın zirvesine ve Milli Park Oluklu Kanyonu'nnu başından sonuna kadar gittiniz mi? Ben oraları bilen birileriyle gezmek isterim. Oluklu Kanyonu'nun 5 km.sini ve Bafa Yediler Manastırına kadar gitmiştim.

aksu09 Jun 3, 2011

Diğer arkadaşlar Beşparmak zirveye çıkış yaptılar. Ben o dönem müsait değildim. Oluklu Kanyonu Doğanbey ile Güzelçamlı arasındaki Büyük Kanyon mu?
    Bafa Yediler Manastırı'na kadar yürüdüm ben de.
    Artık grup sonbaharda yürüyüşe başlar. Beşparmaklarda su büyük sorun bu aylarda.

• anil09 Jun 3, 2011

Evet, Oluklu Kanyonu Güzelçamlı-Doğanbey arası. Arkadaşlarınız Beşparmak'a göl tarafından mı çıktılar. Yoksa kuzey tarafındaki köylerden mi. Kuzey tarafta su daha boldur.

• Fatıh Mar 23, 2021

Selamlar. Rotayı pazar günü yürümek istiyorum ancak siz uzun zaman önce yürümüşsünüz detaylı bilgiye ihtiyacım var bilgi verirseniz sevinirim