Kızılcahamam / Şahinler Tabiat Parkı - Berçin Yaylası

Photo ofKızılcahamam / Şahinler Tabiat Parkı - Berçin Yaylası Photo ofKızılcahamam / Şahinler Tabiat Parkı - Berçin Yaylası Photo ofKızılcahamam / Şahinler Tabiat Parkı - Berçin Yaylası

January 21, 2020
January 2020

•   4.3 1 review

near Akyarma, Ankara (Türkiye)

Rota, Kızılcahamam - Gerede yolu kenarındaki Şahinler Tabiat Parkı içinden başlamaktadır. Rotanın hemen başlangıcında yoğun sarıçam ve kayın ormanları içerisine girilmekte ve bu orman içerisindeki güzel patika ve orman içi yollardan devam ederek Berçin Yaylasına ulaşmaktadır.

Güzel manzaralar eşliğinde devam eden rota, U çizerek, geri dönüş yoluna geçmektedir. Yine genellikle orman yollarından devam edilerek, Tabiat Parkı'nın girişindeki nizamiyede sonlanmaktadır.

Not: Rota ile ilgili sorusu olan ya da rotayı yürüyen arkadaşlar aşağıdaki yorum bölümünden görüşlerini iletebilirler.

• can yazıcıoğlu Nov 29, 2020

Çok kolay bir rota, keyifli bir yürüyüş oldu. Çam yoğunluklu güzel bir doğası var