Kızılcahamam / Işık Dağı Karagöl Jeositi - Işık Dağı Etekleri

Photo ofKızılcahamam / Işık Dağı Karagöl Jeositi - Işık Dağı Etekleri Photo ofKızılcahamam / Işık Dağı Karagöl Jeositi - Işık Dağı Etekleri Photo ofKızılcahamam / Işık Dağı Karagöl Jeositi - Işık Dağı Etekleri

August 5, 2020
July 2020

near Yağcıhüseyin, Ankara (Türkiye)

Rota, Karagöl Jeositinde başlayıp biten ring bir rotadır. Solo yürüyüşçüler araçlarını göl kenarına bırakabilirler.

Rotanın hemen hemen tamamı patikadan ilerliyor ve zirveye çıkmadan dağın eteklerinden devam ediyor. Dolayısıyla rahatlıkla yürünebilecek bir rota olduğunu düşünüyorum. Rota boyunca ışık dağı ormanlarının en güzel manzaralarına tanıklık ediyorsunuz. Işık dağındaki yaban hayatı göz önünde bulundurularak yürüyüş yapılması gerektiğini hatırlatmakta fayda görüyorum.

Not: Rota ile ilgili sorusu olan ya da rotayı yürüyen arkadaşlar aşağıdaki yorum bölümünden görüşlerini iletebilirler.

Işık Dağı Karagöl Jeositi

Işık Dağı Zirvesi

Rota OSK Oryantiring

• Photo of Sulaiman Kamarudin
    Sulaiman Kamarudin Oct 9, 2021

Merheba.bu rotada dağ bisikleti kullanmak uygun olur mu?

• Photo of Trail Blazer
    Trail Blazer Oct 9, 2021

Rotayı yürürken o gözle bakmadığım için bana güvenerek yola çıkmayın ama, yalnızca bir noktada (Rota OSK Oryantiring olarak işaretlediğim kısım) patikadan çıkmıştım, o bölümde de patikadan çıkmayıp patikadan devam ederseniz sanki dağ bisikleti ile de izlenebilir diye hatırlıyorum. Ama dediğim gibi hatırlamadığım bir bölümü vardır bisikletle geçilemeyecek, oraya denk gelip sorun yaşadığınızda beni anmanızı istemem :) O yüzden tavsiyem siz de önce yürüyerek rotayı tamamlayın ve konuyu değerlendirin:)

• Photo of Sulaiman Kamarudin
    Sulaiman Kamarudin Oct 9, 2021

tavsiye için teşekkür ederim

• Photo of Orhan Alper koyu
    Orhan Alper koyu May 28, 2022

Rotanızı takip ettik. Gerçekten güzel keyifli ve basit bir rotaydı. Teşekkürler

• Photo of Metin ŞİŞMAN
    Metin ŞİŞMAN May 4, 2024

Merhaba yarın bu rotada yürüyüş yapmak istiyorum. İlk defa bu tarz bir yürüyüş yapacağım. Herhangi bir yerden izin veya bir yere bilgi vermek gerekiyor mu? Teşekkür ederim şimdiden

• Photo of Trail Blazer
    Trail Blazer May 4, 2024

Merhaba Metin bey, ilk kez doğa yürüyüşü yapacaksanız, tek başına yürümenizi kesinlikle önermem, trekking gruplarına dahil olup onlarla faaliyete katılabilirsiniz.