Photo ofKıyıköy-Mağara-Korsan Koyu-Kıyıköy Döngü rotası / Kuzey Yolu (North Way)(10.03.24) Photo ofKıyıköy-Mağara-Korsan Koyu-Kıyıköy Döngü rotası / Kuzey Yolu (North Way)(10.03.24) Photo ofKıyıköy-Mağara-Korsan Koyu-Kıyıköy Döngü rotası / Kuzey Yolu (North Way)(10.03.24)

6 hours
March 10, 2024
March 2024

near Kıyıköy, Kırklareli (Türkiye)

10 Mart sabahı hızlıca start aldık Silivri den. Otoban üstü yolculuğumuzun Saray daki kahvaltı faslı; bildik tatlar ile geçip yeniden yola koyulduğumuzda saatler 9:30 olmuştu. Gecikmenin verdiği telaş ile parkur başına geldiğimizde hava soğuktu ama sıcacık güneş ve manzaraya eşlik eden baştankara,ağaçkakan,orman bülbülü ve arkadaşlarından oluşan senfoni orkestrası hepimizi çocukluğumuza, hayellerimize, sevgimize ve tamda doğanın içtenliğine götürüverdi. O hoş ortam patikanın muhteşem görselliğinde yol boyunca çeşitli orkestraların bize duysal ziyafetiyle devam etti. Ekip kah kardiyo kah nefes rampalarına sara dursun mağaralar zirveler ve subasar ormanlar ve azmaya ara vermiş dingin koylar hepimize yaşam sevinci ve umut aşılamaktan geri durmadı. Kıyı köy seçim havasına bürünmüş iken kaya kiliseyi de ziyaret ediverdik lahzede. Dönüş yolu artık köfte yolu mu oldu ne? durduk işte mekanın birinde. Çok şükür Silivri ye vardığımızda akşamın buğusu yorgunluğumuzu sarıyordu.
Katılan tüm cesur,keşif ehli Yamandakileri gönülden kutluyorum. Ayaklarınıza taş değmesin canlar...

Etkinliğin videosu : https://www.youtube.com/watch?v=CGWITMq9L7I
Etkinlikler için : https://www.facebook.com/groups/1503425426578445/

PictographIntersection Altitude 16 ft

Rotanın bu seferki başlangıç noktası

PictographTree Altitude 148 ft

İlk mağaradan çıkış sonrası rampa