Κιθαιρώνας - Χειμερινή πεζοπορία στην μικρή κορυφή

Photo ofΚιθαιρώνας - Χειμερινή πεζοπορία στην μικρή κορυφή Photo ofΚιθαιρώνας - Χειμερινή πεζοπορία στην μικρή κορυφή Photo ofΚιθαιρώνας - Χειμερινή πεζοπορία στην μικρή κορυφή

January 17, 2022
January 2022

near Agios Nektários Vilíon, Attica (Greece)

Η πεζοπορία πραγματοποιήθηκε στις 16/1/22 στα πλαίσια εκπαίδευσης σε ορεινό πεδίο.
Αρχικός στόχος ήταν να φτάσουμε στο καταφύγιο του Κιθαιρώνα αλλά η μεγάλη ποσότητα χιονιού είχε κάνει τον δρόμο αδιάβατο. Παρκάραμε τα αυτοκίνητα στο πλησιέστερο σημείο που υπήρχε χώρος, και ανεβήκαμε direct ένα κομμάτι της πλαγιάς για να γλιτώσουμε τουλάχιστον λίγο από το περπάτημα στην χιονισμένη άσφαλτο. Φτάνοντας σε υψηλότερο σημείο της ασφάλτου, κινηθηκαμε πάνω στην χιονισμένη άσφαλτο με πορεία προς το καταφύγιο. Από εκεί, με σημάδια που βρίσκονται στα δεξιά της φουρκετας ακριβώς μπροστά από το καταφύγιο, υπάρχει πινακίδα που οδηγεί στην είσοδο του μονοπατιού. Σε όλη την πορεία υπάρχει πολύ καλή σηματοδότηση του 022 που σε οδηγει σε ένα χαρακτηριστικό μπαλκόνι από όπου συναντιέται το 022 με το μονοπάτι από τις Ερυθρές. Στην συνέχεια το ενιαίο μονοπάτι σε την ίδια καλή σηματοδότηση,σε οδηγεί στην μικρή κορυφή που υπάρχει και σχετική τριγωνομετρικη κολόνα του στρατού. Στην συνέχεια με κατεύθυνση 85 μοιρών κατεβήκαμε direct για να βρούμε την άσφαλτο και από εκεί μέσω της ίδιας διαδρομής στα αυτοκίνητα μας.( Σε εκείνο το σημείο ξέχασα να ανήκω το GPS και μου έβγαλε μια συνεχόμενη ευθεία).
Ανέλπιστα, το βουνό είχε πάρα πολλά χιόνια.
Η χρήσιμη διαδρομή για κάποιον που θέλει να την χρησιμοποιήσει ξεκινά από το καταφύγιο , καταλήγει στην μικρή κορυφή και γυρνά από την ίδια διαδρομή. Πολύ μικρές παρεκκλίσεις κατά την ανάβαση από το καταφύγιο οφείλονται στα χιόνια, με στόχο την βέλτιστη διαδρομή.