Kisinóci th.-Nagyirtáspuszta-Kisirtáspuszta-Kisinóci th.

Photo ofKisinóci th.-Nagyirtáspuszta-Kisirtáspuszta-Kisinóci th. Photo ofKisinóci th.-Nagyirtáspuszta-Kisirtáspuszta-Kisinóci th. Photo ofKisinóci th.-Nagyirtáspuszta-Kisirtáspuszta-Kisinóci th.

May 2, 2010
May 2010

•   2.7 1 review

near Kisinóci túristaház, Pest (Magyarország)

Viewed 1926 times, downloaded 11 times

PictographHiking Altitude 2,059 ft

• Photo of Jakab Renata
    Jakab Renata Mar 16, 2024

A távolság megfelelő volt. Nagyon zavaró, hogy a nyomvonal nem a kijelölt zöld és sárga ösvény szerint haladt, hanem tőle pár méterrel, ezért az applikáció folyamatosan azt jelezte, hogy letértem az útról.
    Olyan útvonalat kerestem, ahol viszonylag rövid távon belül nagy szintemelkedés van. Ez a helyszín nekem eddig ismeretlen volt, így nagy csalódásként ért, hogy a leírásban szereplő 1900 méteres emelkedő helyett, mindösszesen 568 méter lett! A végén hogy növeljem a szintemelkedést már kitérőket tettem, ez a végeredmény ezzel együtt jött ki. (2 applikációval és rögzítettem)
    Ez az útvonal ideális bárkinek, komolyabb kihívást esetlegesen a sár okozhat maximum, de száraz időben még az sincs. Kaptatók sincsenek benne, meredekebb emelkedők sem .