← Part of Samanlı Dağları

Kıranyurt Yaylası ( 2020 08 )

August 10, 2020
August 2020

near Mesruriye, Sakarya (Türkiye)

Suadiye'de yudumladığımız sabah çayları, Kıranyurt Yaylası'nda kayın ve göknarların arasında attığımız ilk adımlar, yol boyu tadına doyamadığımız lezzetli dağ çilekleri ve kocaman böğürtlenler, tüm Serindere vadisine tepeden bakan ve Karaoluk, Altıoluk Yaylaları ve Kartepe zirveyi tam karşıdan gören büyüleyici seyir noktası, ha bitti ha bitiyor dedirten sıkı çıkış ve imdadımıza yetişen nefes molaları,

patikaları süsleyen yüksükotları, papatyalar, kantaronlar ve çan çiçekleri, bu çiçeklerin üzerinden eksik olmayan yaban arıları ve renk renk kelebekler, çamurda debelenen yabandomuzlarının en yakın ağaçta bıraktığı sürtünme izleri, tüm parkuru büyük bir enerjiyle yürüyen minik Efe'nin "Dayan Yaban Adımlar" sloganı ve tadına da toplamaya da doyamadığımız çilek tarlaları bu keyifli günün biz de bıraktığı en önemli izler.

• Photo of Hüseyin k
    Hüseyin k Sep 30, 2020

Hocam yayla çıkış araç yolu ne durumdadır

• Photo of erkan&T
    erkan&T Oct 1, 2020

güzel biz sorun yaşamadık fakat bozuk olan bölgeler var yağışta fazla olamadı bozulduğunu düşünmüyorum

• Photo of Hüseyin k
    Hüseyin k Oct 1, 2020

Teşekkür ederim 🙏

• Photo of Yaban Adımlar
    Yaban Adımlar Oct 1, 2020

Sultaniye-Pamukova arasındaki güzergah üzerinden sapan yayla yolu oldukça sağlam ve kolay kolay bozulmayacak bir yapıya sahip. Yaylanın işlek ve Gonca (Mesruriye) Köyü muhtarının da ilgili olması bunda etken olabilir. Zeminde kar olmadığı sürece her mevsim rahatlıkla kullanılabilir...