KINALIADA YÜRÜYÜŞÜ (Kolay bir yürüyüş 7 KM)

Photo ofKINALIADA YÜRÜYÜŞÜ (Kolay bir yürüyüş 7 KM) Photo ofKINALIADA YÜRÜYÜŞÜ (Kolay bir yürüyüş 7 KM) Photo ofKINALIADA YÜRÜYÜŞÜ (Kolay bir yürüyüş 7 KM)

June 18, 2021
June 2021

near Kınalı, İstanbul (Türkiye)

KINALIADA 7 km'lik kolay bir yürüyüş,yürüyüşe yeni başlayanlar için uygundur.
10:05 da Kabataş'tan vapur kalkıyor.
10.30 da Kadıköy’e uğruyor.
11:00 de Kınalıada iskelede buluşuyoruz.
11:15 de yürüyşe başlıyoruz.
16.15 dönüş Kadıköy vapuruna biniyoruz.
16.45 de Kadıköy’de oluyoruz.

PARKUR BİLGİLERİ:
Yürüyüş Mesafesi:7 km. (Ring)
Zorluk Derecesi: Kolay(Yürüyüşe yeni başlayanlar için uygundur.)
Yürüyüş Süresi: 4-5 saat (molalar dahil)
Kınalıada 1,5 kilometrekarelik alanıyla Prens Adaları’nın en küçükleri arasında. Aynı zamanda karaya en yakın olanı. İşte bu yüzden geçmişte sıkça sürgün yeri olarak kullanılmış. Bu romantik Prens Adaları isminin ardında da acı dolu sürgün hikayeleri var. Bu kara parçalarına verilen diğer isimler arasında; Kesiş Adaları, Ruh Adaları, Kızıl Adalar ve Cin Adaları da yer alıyor. Adını demir ve bakır madenlerinin etkisiyle kızıla çalan toprağından almıştır.
HRİSTOS (İSA) MANASTIRI

Kınalıda geçmişte üç manastıra sahipmiş sadece biri bugüne ulaşabilmiş ve bulunduğu tepeye de adını vermiş. 820 yılında Aya İrini Kilisesi’ndeki bir çatışmada öldürülen İmparator 5. Leo bu manastırda yatıyor. Yapı 20. yüzyılda bir süre bir yetimhane olarak kullanılmış. 1. Dünya Savaşı yıllarında askeri karargah olmuş; 1917 Rus Devrimi sırasında ise Beyaz Ruslara ev sahipliği yapmış. Manastır için 15-20 dakika yürüyerek tepeye tırmanmanız gerek. Hediyeniz ise göreceğiniz muhteşem manzara olacak.