خیابان آتشگاه اصفهان پیاده روی در کنار زاینده رود

35 minutes
April 27, 2024
April 2024

near Maḩalleh-ye Qal‘eh-ye Forūsh, Isfahan (Iran)

از ابتدای خیابان آتشگاه شروع کردیم و به جاده زیبای ناژوان رفتیم و بعد از آن تا اواسط آتشگاه را پیمودیم و با رستوران ها و چایخانه های این خیابان آشنا شدیم و این سفر بیاد ماندنی را در کنار دوست و هنرمند عزیزم آقای مازیار هوشمند بودم

PictographProvisioning Altitude 5,203 ft

رستوران بیشه واقع در خیابان آتشگاه اول ناژوان

رستوران بیشه واقع در خیابان آتشگاه ابتدای خیابان آب با سرو غذا و قلیان آماده پذیرایی میباشد

مرکز رفاهی آموزشی خدماتی بازنشستگان آموزش و پرورش

در خیابان آب یک تالار پذیرایی برای بازنشستگان آموزش و پرورش وجود دارد که هم باغ رستوران است و هم غذاخوری

ناژوان

در خیابان آتشگاه وردی جاده ناژوان وجود دارد جاده ای کنار رودخانه زاینده رود که مملو از درختان زیبا و طبیعتی بکر میباشد

کوه اتشگاه

در خیابان آتشگاه کوه تاریخی آتشگاه واقع گردیده که آتشکده آن قدمتی دیرینه دارد و مکانی بسیار جذاب برای گردشگران محترم میباشد

چایخانه آبشار

بعد از کوه آتشگاه اون طرف خیابان یک چایخانه سنتی وجود دارد که پاتوق مشتی های نصر آباد می‌باشد و در کنار آن جگرکی اراخان حرف اول جگر دل و قلوه را در این منطقه میزند حتما گردشگران عزیز از جگرهای این جگرکی نوش جان کنند