хр. Кострич

June 2, 2015
May 2015

near Krivopol’ye, Ivano-Frankivsk (Ukraine)

Туристичний маршрут “На Костричу”
Пер. Кривопільський – хр. Кострича – с. Красник
Загальна протяжність – 19 км. Висота виходу – 970 м. Найвища точка – 1586 м. Тривалість 8-10 годин. Складність – легка
Одна з найкращих панорам на майже увесь головний хребет Чорногори відкривається із хребта Кострича, який також входить до цього гірського масиву. Початковим пунктом виходу на Костричу є присілок Буков'єн, що належить до села Кривопілля поблизу Кривопільського перевалу.
Отже, вийшовши з автобуса на перевалі, вирушаємо у південно-західному напрямку дорогою, що тягнеться вздовж краю лісу вверх. Добрим орієнтиром є вишка мобільного зв'язку на горі Маковиця (1161 м). На схилі гори повертаємо на південь і вздовж краю лісу продовжуємо сходження. У лісі на розвилці повертаємо ліворуч і польовою дорогою, а далі добре второваною стежкою, яка іде серпантином, виходимо на гребінь хребта. Звідти, залишивши речі, можна вийти на вершину хребта Кострича (1586 м), що знаходиться на північний захід від точки виходу.
Повернувшись, спускаємось на виположену сідловину з закинутим будиночком перед вершиною Кострич (1544 м). Нижче на 15-20 м від хатки на північно-східному схилі є джерело.
З сідловини спочатку безлісою полониною, а далі подекуди лісом долаємо одну за одною вершини Кострич, Костриця (1512 м), Хедя (1367 м). На спуску з останньої вершини змінюємо напрямок на східний і ви­ходимо до села Красник.