ΧΩΡΑ ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ - ΜΟΥΡΤΙΑΣ - ΚΑΛΟΒΟΥΛΟΣ

Photo ofΧΩΡΑ ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ - ΜΟΥΡΤΙΑΣ - ΚΑΛΟΒΟΥΛΟΣ Photo ofΧΩΡΑ ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ - ΜΟΥΡΤΙΑΣ - ΚΑΛΟΒΟΥΛΟΣ Photo ofΧΩΡΑ ΑΛΟΝΝΗΣΟΥ - ΜΟΥΡΤΙΑΣ - ΚΑΛΟΒΟΥΛΟΣ

October 15, 2018
July 2018

near Patitírion, Thessaly (Greece)

Η διαδρομή αρχίζει λίγο έξω από το Πατητήρι μετά από μία χαρακτηριστική φουρκέτα του δρόμου. Στην αρχή είναι άχαρος τσιμεντόδρομος, αλλά γρήγορα μετατρέπεται σε πολύ συμπαθητικό καλντερίμι το οποίο οδηγεί τελικά στη Χώρα της Αλοννήσου. Η διαδρομή Πατητήρι - Χώρα είναι πολύ δημοφιλής και κατά τη διάρκειά της θα συναντήσετε πολλούς πεζοπόρους. Φτάνοντας στη πανέμορφη Χώρα αξίζει να κάνετε μία μεγάλη βόλτα στα γραφικότατα σοκάκια της. Μετά τη βόλτα κατηφορίζουμε από το υψηλώτερο σημείο της χώρας στο νοτιότερο άκρο της και βρίσκουμε το μονοπάτι - καλντερίμι για την Παραλία "Μικρός Μουρτιάς". Μετά από μία βουτιά στα δροσερά νερά αφήνουμε την παραλία και βρίσκουμε το σαφές μονοπάτι για τον φάρο. Το μονοπάτι ξεκινά μέσα από τον μικρό ελαιώνα πίσω από την παραλία και κινούμενο παράλληλα με τη θάλασσα (σε ελαφρώς μεγαλύτερο υψόμετρο) καταλήγεο στο νοτιότερο ακρωτήριο του νησιού όπου υπάρχει και φάρος παλαιού τύπου. Επιστρέφουμε από τα ίδια στον μικρό Μουρτιά και ανηφορίζουμε στη Χώρα από το χωματόδρομο (όχι από το μονοπάτι αυτήν τη φορά). Μόλις φτάσουμε σε πολύ χαρακτηριστικό αυχένα στο ύψος των πρώτων σπιτιών της Χώρας, βρίσκουμε το σηματοδοτημένο πεζοπορικό μονοπάτι που οδηγεί στην κορυφή Καλόβουλος. Το μονοπάτι είναι πολύ όμορφο, καθαρό και καλά σηματοδοτημένο και διέρχεται από σημεία με φυσική ομορφιά και καταπληκτική θέα. Λίγο πριν την κορυφή υπάρχει και κιόσκι. Επιστρέφουμε από τα ίδια στην Χώρα και πάλι από το αρχικό μονοπάτι στο σημείο εκκίνησης.