کله سیران - Kalleh Seiran - کوله سیران

Photo ofکله سیران - Kalleh Seiran - کوله سیران Photo ofکله سیران - Kalleh Seiran - کوله سیران Photo ofکله سیران - Kalleh Seiran - کوله سیران

1994
April 15, 2022
April 2022

near Shāl Āghājī, Zanjan (Iran)

برنامه از رو به روی ورزشگاه انقلاب زنجان در روز جمعه مورخه ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ ساعت ۷ آغاز گردید. لازم به ذکر است که ثبت مسیر در نرم افزار (ویکی لاک) از اواسط جاده تهم آغاز شده است. از مسیر جاده تهم شروع به حرکت کردیم و پس از گذر از روستای تهم و راه دارخانه سولی چای و روستای شیرمشه و شیت به سه راهی چورزق رسیدیم. سپس از سه راهی به سمت درام راهی شدیم و در سه راهی درام به سمت روستای انذر حرکت کردیم و پس از عبور از روستای گوهر به روستای کله سیران و امام زاده محمد باقر رسیدیم. بعد از روستا در پیچ بعد روستا در سراشیبی پاکوب مسیر آبشار کله سیران مشخص می باشد که ماشین را در محل پارک کردیم و راهی آبشار شدیم. در مسیر که سر سبز و پوشیده از گونه های مختلف گیاهی بود ساعاتی را برای استراحت و صرف صبحانه گذراندیم. سپس از شیب تند مسیر دره به سمت آبشار راهی شدیم و بعد از حدود ده دقیقه به آبشار رسیدیم.