Photo ofΧελμός: Χιονοδρομικό Χελμού - Νεραϊδοράχη -καταφύγιο Σ.Ο.Χ.Α. (2.080 μ.) - Μαύρος Λόγγος - Αγ. Νικολάου Λουσών Photo ofΧελμός: Χιονοδρομικό Χελμού - Νεραϊδοράχη -καταφύγιο Σ.Ο.Χ.Α. (2.080 μ.) - Μαύρος Λόγγος - Αγ. Νικολάου Λουσών Photo ofΧελμός: Χιονοδρομικό Χελμού - Νεραϊδοράχη -καταφύγιο Σ.Ο.Χ.Α. (2.080 μ.) - Μαύρος Λόγγος - Αγ. Νικολάου Λουσών

August 30, 2021
August 2021

near Áno Mesoroúgi, West Greece (Greece)

Από το χιονοδρομικό Καλαβρύτων αφήνουμε δεξιά το καταφύγιο και ανηφορίζουμε στη Νεραϊδοράχη στα 2.339 μ. Έπειτα συναντάμε το τηλεσκόπιο Αρίσταρχος και συνεχίζουμε βορειοδυτικά για το διάσελο του Αβγού (καταφύγιο Σ.Ο.Χ.Α. Καλαβρύτων).
Παίρνουμε το μονοπάτι που κατηφορίζει στον Σπανόλακκο έως ότου συναντήσουμε χωματόδρομο και στρίβουμε δεξιά. Τον ακολουθούμε, όπου συναντάμε αριστερά το μονοπάτι που μας οδηγεί στον Μαύρο Λόγγο και από εκεί στην άσφαλτο.
Το μονοπάτι μετά την Πουλιού βρύση είναι ιδιαίτερα δύσβατο, λόγω κλαδιών και πετρών. Να επισημάνω ότι, από την Πουλιού Βρύση το μονοπάτι πηγαίνει αριστερά των βράχων και όχι δεξιά όπως καταγράφηκε.