Χελμός, Καράβι - Νησί : Χειμερινή διάσχιση κορυφογραμμής

Photo ofΧελμός, Καράβι - Νησί : Χειμερινή διάσχιση κορυφογραμμής Photo ofΧελμός, Καράβι - Νησί : Χειμερινή διάσχιση κορυφογραμμής Photo ofΧελμός, Καράβι - Νησί : Χειμερινή διάσχιση κορυφογραμμής

March 11, 2018
March 2018

near Archaía Feneós, Peloponnese (Greece)

10-3-2018.
Η διαδρομή ξεκινά από την Αρχαία Φενεό με κατεύθυνση το διάσελο κυνηγού από τον χωματόδρομο.
Στην 1η διασταύρωση υπάρχει πινακίδα. Εμείς στρίβουμε δεξιά προς Άγιους Πάντες (όχι προς πανόραμα). Στην 2η διασταύρωση στρίβουμε δεξιά στον χωματόδρομο και ανηφορίζουμε. Ο χωματόδρομος είναι βατός και σε καλή κατάσταση.
Στην 3η διασταύρωση στρίβουμε δεξιά προς το διάσελο του κυνηγού , (αρισττερά πηγαίνει προς Προφήτη Ηλία και την Δεξαμενή στη θέση Σκλίβα - Εναλλακτική διαδρομή για Ντουρντουβάνα). Από το διάσελο του κυνηγού πηγαίνουμε δεξιά προς Καράβι Νησί (υπάρχει και σχετική πινακίδα). Ακολουθούμε τα κόκκινα σημάδια που υπάρχουν. Την σήμανση έχει κάνει ο φίλος Γιώργος Καραντζούλης. Μετα την παράκαμψη της πρώτης κορυφής απο δεξιά φτάνουμε σε πλάτωμα. Εκεί υπάρχουν δύο εναλλακτικές διαδρομές. Η 1η κάτω απο την κορυφογραμμή και η 2η ακολουθώντας της κορυφογραμμή. Υπάρχουν σημάδια στις πέτρες με αριθμούς 1 και 2. Ακολουθούμε την διαδρομή 2 προς την κορυφογραμμή και ακολουθώντας τα σημάδια περνάμε απο τις κορυφές με υψόμετρο 1983μ, 2000μ και 2042μ. Απο εκει συνεχίζοντας προς την ψηλότερη των 2100 μ που είναι και η τελευταία υπάρχει δυσκολία σε ένα δύο σημεία και ήταν απαραίτητη η χρήση πιολέ και κραμπόν. Λόγω του προχωρημένου της ώρας και καθώς δεν είχαν όλοι της ομάδας εξοπλισμό επιστρέψαμε λίγο πριν την κορυφή των 2100μ.

Διασταύρωση δεξιά (Αγιοι Πάντες)