Χειμερινή ανάβαση στο Πίνοβο (Βίσογκραντ 2150μ) απο Αετοχώρι.

Photo ofΧειμερινή ανάβαση στο Πίνοβο (Βίσογκραντ 2150μ) απο Αετοχώρι. Photo ofΧειμερινή ανάβαση στο Πίνοβο (Βίσογκραντ 2150μ) απο Αετοχώρι. Photo ofΧειμερινή ανάβαση στο Πίνοβο (Βίσογκραντ 2150μ) απο Αετοχώρι.

January 7, 2017
January 2017

•   5 2 Reviews

near Aetochóri, Central Macedonia (Greece)

4-1-2017. Η ανάβαση ξεκινά απο την Πλατεία του Αετοχωρίου και το μονοπάτι που ξεκινά εκεί. Ακολουθούμε τον χωματόδρομο και την σήμανση μέχρι να φτάσουμε στον τριγωνικό βράχο με την διαμπερή σπηλιά. Διακόσια μέτρα απο εκεί τελειώνει ο χωματόδρομος ακριβώς στο ρυάκι. Εκεί πάμε δεξιά στο μονοπάτι. Το μονοπάτι έχει καλή σήμανση και είναι άλλοτε στενό και άλλοτε πλατύ. Κάποια στιγμή μετά από 2-3 km περίπου και αφού περάσουμε ενα πολύ όμορφο δάσος με οξυές συναντάμε χωματόδρομο. Εκεί πάμε αριστερά και αμεσως (στα 20μ) αφήνουμε τον χωματόδρομο και μπαίνουμε πάλι σε μονοπάτι δεξιά. Αυτό έχει σήμανση και καταλήγει μετα απο ένα σαθρό ανηφορικό σημείο, στο τέλος των δέντρων. Στο σημείο αυτό ακολουθούμε την σήμανση που υπάρχει στους βράχους και αφου περάσουμε απο μια πηγή ακολουθούμε το λούκι μέχρι να φτάσουμε στο ζωνάρι του Βίσογκραντ όπου πάμε αριστερά προς το διάσελο μεταξύ Βίσογκραντ δεξιά και Μαύρου Βράχου αριστερά. Στην πλαγια προς το Βίσογκραντ υπήρχε αρκετό χιόνι που έφτανε σε κάποια σημεία μέχρι το γόνατο.

Τριγωνικός βράχος - Σπηλιά

Τέλος χωματόδρομου - μονοπάτι δεξιά

PictographRiver Altitude 0 ft

Ρυάκι

PictographTree Altitude 0 ft

Δάσος με οξυές

Χωματόδρομος αριστερά και αμέσως δεξιά σε μονοπάτι