Χαλίκι - δρακόλιμνη Βερλίγκα - επιστροφή.

Photo ofΧαλίκι - δρακόλιμνη Βερλίγκα - επιστροφή. Photo ofΧαλίκι - δρακόλιμνη Βερλίγκα - επιστροφή. Photo ofΧαλίκι - δρακόλιμνη Βερλίγκα - επιστροφή.

June 12, 2022
June 2022

near Chalíki, Thessaly (Greece)

Πρόκειται για μια πολύ όμορφη και "χορταστική" διαδρομή, που αρχίζει από το χωριό Χαλίκι των Τρικάλων και φτάνει μέχρι τις πασίγνωστες για τους λάτρεις της ορειβασίας, πηγές και δρακόλιμνη της Βερλίγκας.
Ότι και να ειπωθεί για το σύνολο της διαδρομής, ίσως και να μην είναι ικανό να αποτυπώσει το μέγεθος της ομορφιάς του τοπίου, αλλά και του μεγαλείου της φύσης, στην συγκεκριμένη περιοχή.
Τα ελάχιστα "αρνητικά" που θα κληθεί να αντιμετωπίσει ο εκάστοτε φιλόδοξος πεζοπόρος - φυσιολάτρης είναι, κατά πρώτον η αραιή και ασυνεχής σήμανση του μονοπατιού και, κατά δεύτερο τα τσοπανόσκυλα που αναλόγως της εποχής, θα κληθεί να αντιμετωπίσει, σε τουλάχιστον δύο (2) στάνες όπου το μονοπάτι περνάει πλάι από αυτές. Είναι πολύ επιθετικά και δεν πρέπει καθόλου να υποεκτιμηθεί από κανέναν. Καταλληλότερη εποχή για την απόλαυση της διαδρομής, θεωρώ ότι είναι μεταξύ Μαΐου και Ιουνίου κάθε έτους, όπου οι εικόνες του τοπίου είναι απερίγραπτα μαγικές. Στο χωριό Χαλίκι (αφετηρία) υπάρχουν καταλύματα για διαμονή και φαγητό, ενώ οι ελάχιστοι κάτοικοί του, διακρίνονται για την φιλοξενία τους.
Τέλος να υπενθυμίσω ότι τα στοιχεία της παρούσας καταγραφής, έχουν σφάλματα, τόσο για το σύνολο της απόστασης, (η οποία είναι μεγαλύτερη), όσο και για τα υψομετρικά δεδομένα, λόγω κακής λειτουργίας της εφαρμογής μου.

Ατελείωτες βουνοκορφές παντού, μας μαγεύουν!

Όπου και να στρέψεις την ματιά, μαγεία!

Photo ofΗ σήμανση του μονοπατιού είναι σποραδική και όχι ευδιάκριτη. Photo ofΗ σήμανση του μονοπατιού είναι σποραδική και όχι ευδιάκριτη.

Η σήμανση του μονοπατιού είναι σποραδική και όχι ευδιάκριτη.

Πλησιάζοντας στον στόχο!

Η δρακόλιμνη Βερλίγκα.

• Photo of DiamondGR
    DiamondGR Mar 22, 2023

Ο χρόνος της διαδρομής είναι σωστός ή και αυτός είναι παραπάνω;;;