Χαλίκι-Βερλίγκα-Φαρμακόλακα-Τσουκαρέλλα-Καταρράκτες-Χαλίκι

Photo ofΧαλίκι-Βερλίγκα-Φαρμακόλακα-Τσουκαρέλλα-Καταρράκτες-Χαλίκι Photo ofΧαλίκι-Βερλίγκα-Φαρμακόλακα-Τσουκαρέλλα-Καταρράκτες-Χαλίκι Photo ofΧαλίκι-Βερλίγκα-Φαρμακόλακα-Τσουκαρέλλα-Καταρράκτες-Χαλίκι

3 hours one minute
May 9, 2020
May 2020

near Chalíki, Thessaly (Greece)

Ξεκινάμε από το Χαλίκι και ανηφορίζουμε από το χωματόδρομο.Σε κάποια σημεία κόβουμε τον δρόμο πιάνοντας μονοπάτι σηματοδοτημένο με κορδέλες. Φτάνοντας σε χαρακτηριστική ρεματιά βγαίνοντας στο αλπικό κομμάτι πλεον, στα δεξιά πιάνουμε γιδόστρατες και κερδίζουμε γρήγορα ύψος μέχρι να ξαναβγούμε στο δρόμο, όπου και απέναντι αντικρύζουμε μαντρί. Συνεχίζουμε δυτικά και ξαναπιάνουμε σηματοδοτημένο μονοπάτι που μας οδηγεί στην Βερλίγκα. Στην ράχη πίσω απο την Βερλίγκα κοιτώντας προς Μέγα Τράπο βρίσκεται η Φαρμακόλακα. Εποχιακή λίμνη που σχηματίζεται αρχές Μαΐου περίπου. Συνεχίζουμε προς τα εκεί και έπειτα πιάνουμε την κορυφογραμμή ανάμεσα στο Μέγα Τράπο και την Τσουκαρέλλα. Συνεχίζουμε και σε λιγότερο από ώρα φτάνουμε και στην Τσουκαρέλλα. Επιστροφή όχι από τα ίδια αλλά από τους εποχιακούς καταρράκτες που σχηματίζονται βόρεια της Βερλίγκας. Κατεβαίνουμε προς το μαντρί που είχαμε δει αμέσως μετά τη ρεματιά στην ανάβαση και πιάνουμε το μονοπάτι που κινείται πάνω από το δρόμο. Επιστροφή στο Χαλίκι. Σημείωση:Σε αυθημερόν προσέγγιση καλό είναι να ανηφορίζει κάποιος από τον δρόμο μέχρι τη ρεματιά για να έχει πιο γρήγορη προσεγγιση στη λίμνη. Στην κατάβαση ακολουθείτε το μονοπάτι που οδηγεί στο χωριό.