Χαλασμένο Ταΰγετος

October 9, 2022
October 2022

near Koumoustá, Peloponnese (Greece)

Χαλασμένο από δάσος Βασιλικής! Αρκετά δυνατοί από εικόνες διαδρομή και υπέροχα μονοπάτια! Δεν είναι επικίνδυνη ούτε εκτεθειμένη αλλά έχει αρκετά υψομετρικά στην επιστροφή περισσότερο. Θέλει λίγο προσοχή στα σημάδια μετά το διάσελο που χωρίζει τις διαδρομές δεξιά για Προφήτη Ηλία & αριστερά για χαλασμένο. Μόλις βγείτε στο διάσελο, καλύτερα να πέσετε ακριβώς από κάτω ευθεία και δεξιά στο ρέμα μετά από 150μ για να περάσετε απέναντι στα ριζά του βουνού. Τα σημάδια είναι λίγο περίεργα και εμείς το κάναμε λίγο κυκλικά στο σημείο αυτό διότι ψάχναμε τα σημάδια. Το ίδιο ισχύει και όταν φτάνεις στο τέλος του ρέματος για να μπεις στο δάσος. Να κινείστε αριστερά καλύτερα που είναι και τα σημάδια.. ( τα σημάδια σε κάποια σημεία δεν είναι καθόλου ευδιάκριτα και μπορεί να πάτε σε άλλο μονοπάτι... θα το καταλάβετε διότι δεν είναι σηματοδοτημένο...) έτσι θα μπείτε στο δάσος ακολουθώντας τα σημάδια. Μόλις φτάσετε μπροστά από μια ρεματιά, θα περάσετε απέναντι και θα κινηθείτε τέρμα δεξιά για βρείτε τα σημάδια. Εκεί το χάσαμε λίγο και πάλι εμείς γιατί το μονοπάτι έχει πέσει στην αρχή του... Έχει ένα ανηφορικό κομμάτι για 100 - 200μ και θα βγείτε στο τελευταίο μονοπάτι για να φτάσετε στο διάσελο του Χαλασμένου που θα το έχετε μπροστά σας συνέχεια πλέον..!!! Το αναρριχητικό σκέλος του Χαλασμένου δεν είναι επικίνδυνο αλλά θέλει αρκετή προσοχή..!!! Να αποφεύγεται από ακροφοβικούς και υψοφοβικούς καλύτερα.... Κατεβαίνοντας από το χαλασμένο, εάν θελήσετε νερό, κινηθείτε προς τα αριστερά προς το διάσελο ακολουθώντας τα ποτιστικά λάστιχα και εκεί θα βρείτε κάτι βαρέλια που τρέχει νερό μέσα από το λάστιχο.. Να ξεκινήσετε με 3 λίτρα νερό μαζί σας και να συμπληρώσετε στην "πηγή αυτή" γιατί στον γυρισμό θα το χρειαστείτε..

• Photo of vasilis vlahos
    vasilis vlahos Oct 4, 2023

Γεια σου Παναγιώτη..
    Η πρόσβαση μέχρι το σημείο εκκίνησης είναι εφικτή με συμβατό αυτοκίνητο ;
    Ο δρόμος καλός ή κακός ;