Χ.Κ.3-5 ΠΗΓΑΔΙΑ-κορ.ΜΑΥΡΗ ΠΕΤΡΑ-κορ.ΧΑΜΙΤΗΣ

Photo ofΧ.Κ.3-5 ΠΗΓΑΔΙΑ-κορ.ΜΑΥΡΗ ΠΕΤΡΑ-κορ.ΧΑΜΙΤΗΣ Photo ofΧ.Κ.3-5 ΠΗΓΑΔΙΑ-κορ.ΜΑΥΡΗ ΠΕΤΡΑ-κορ.ΧΑΜΙΤΗΣ Photo ofΧ.Κ.3-5 ΠΗΓΑΔΙΑ-κορ.ΜΑΥΡΗ ΠΕΤΡΑ-κορ.ΧΑΜΙΤΗΣ

May 23, 2021
May 2021

near Ágios Pávlos, Central Macedonia (Greece)

Η διαδρομή μας ξεκινά από το χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων που βρίσκεται μπροστά από το γήπεδο ποδοσφαίρου του χιονοδρομικού 3-5 Πηγάδια. Προσπερνάμε το γήπεδο από την δεξιά του πλευρά και μπαίνουμε στην πίστα Παράδεισος. Ανηφορίζοντας συναντάμε στα δεξιά μας μέσα σε πλαγιά με πυκνό δάσος οξυάς μονοπάτι που μας οδηγεί προς την κορυφή Μαύρη Πέτρα. Το μονοπάτι τερματίζει σε δασικό δρόμο στον οποίο στρίβουμε δεξιά. Στις δύο επόμενες διασταυρώσεις με άλλους δασικούς δρόμους στην πρώτη στρίβουμε αριστερά και στην δεύτερη δεξιά. Τελικά φτάνουμε σε διασταύρωση με το τελικό μονοπάτι στα αριστερά που θα μας βάλει στην αλπική ζώνη του Βέρμιου και θα μας οδηγήσει στις μεγάλες κορυφές του βουνού. Πρώτα φτάνουμε στην κορυφή Μαύρη Πέτρα και μετά στην κορυφή Χαμίτης, την ψηλότερη κορυφή του Βέρμιου. Στην συνέχεια επιλέγουμε το μονοπάτι που μας οδηγεί απευθείας προς το καταφύγιο του ΕΟΣ ΝΑΟΥΣΑΣ που βρίσκεται δίπλα σε χωματόδρομο στον οποίο τερματίζει το μονοπάτι αυτό. Εμείς στον χωματόδρομο αυτό στρίβουμε δεξιά και στην πρώτη πίστα που φτάνουμε στα αριστερά μας, την πίστα ΛΟΥΚΙ στρίβουμε αριστερά σε αυτήν και ξεκινάμε την κατάβαση προς το χιονοδρομικό κέντρο 3-5 Πηγάδια. Η πίστα αυτή τερματίζει στην μεγαλύτερη και καλύτερα οργανωμένη πιστα Παράδεισος στην οποία συνεχίζουμε την κατηφορική μας πορεία μέχρι το χιονοδρομικό κέντρο που είναι το τέλος αλλά και η αρχή της διαδρομής που σας παρουσιάζουμε, μίας κυκλικής διαδρομής που αρχίζει και τελειώνει στο χιονοδρομικό κέντρο 3-5 Πηγάδια στην Νάουσα του Βέρμιου όρους.