Χ.Κ.3-5 ΠΗΓΑΔΙΑ-ΚΟΡ.ΒΟΥΛΓΑΡΑ-ΚΟΡ.ΤΡΟΥΛΛΟΣ-Δ.Θ.ΑΕΡΟΠΟΡΟΣ

Photo ofΧ.Κ.3-5 ΠΗΓΑΔΙΑ-ΚΟΡ.ΒΟΥΛΓΑΡΑ-ΚΟΡ.ΤΡΟΥΛΛΟΣ-Δ.Θ.ΑΕΡΟΠΟΡΟΣ Photo ofΧ.Κ.3-5 ΠΗΓΑΔΙΑ-ΚΟΡ.ΒΟΥΛΓΑΡΑ-ΚΟΡ.ΤΡΟΥΛΛΟΣ-Δ.Θ.ΑΕΡΟΠΟΡΟΣ Photo ofΧ.Κ.3-5 ΠΗΓΑΔΙΑ-ΚΟΡ.ΒΟΥΛΓΑΡΑ-ΚΟΡ.ΤΡΟΥΛΛΟΣ-Δ.Θ.ΑΕΡΟΠΟΡΟΣ

February 20, 2022
February 2022

near Ágios Pávlos, Central Macedonia (Greece)

Η διαδρομή που σας παρουσιάζουμε στην παραπάνω ανάρτηση ξεκινά από τον χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων στο χιονοδρομικό κέντρο 3-5 Πηγάδια στο Βέρμιο όρος. Από το parking κατευθυνόμαστε στον διάδρομο που προσπερνά το γήπεδο ποδοσφαίρου από τα δεξιά για να φτάσει στην βάση της πίστας χιονοδρομίας Παράδεισος. Εκεί ακολουθούμε την πίστα αυτή στην ανηφορική της πορεία μέχρι το σημείο που η πίστα στρίβει απότομα αριστερά στην πλαγιά. Εμείς συνεχίζουμε ευθεία την ανηφορική μας πορεία στην πίστα Λούκι που τερματίζει στην κορυφογραμμή πάνω από το χιονοδρομικό κέντρο και συγκεκριμένα σε χωματόδρομο ο οποίος βέβαια τον χειμώνα από τις τεράστιες ποσότητες χιονιού γίνεται μονοπάτι. Στον δρόμο αυτό στρίβουμε αριστερά φτάνοντας σε λίγο στο ύψος της κεραίας κινητής τηλεφωνίας που βρίσκεται στα δεξιά μας. Εκεί είναι και η κορυφή Βουλγάρα που θα την επισκεφθούμε παρόλο που το τριγωνομετρικό κολωνάκι είναι λίγο χαμηλότερα για να μπορεί να είναι εμφανή. Επιστρέφουμε στον δρόμο μετά την κορυφή Βουλγάρα και συνεχίζουμε σε αυτόν με πορεία περίπου βορειοανατολική-ανατολική πλησιάζοντας την κορυφή Τρούλλος. Λίγο προτού την κορυφή σε μικρά βράχια στα δεξιά του δρόμου βρίσκουμε το μονοπάτι το οποίο και θα ακολουθήσουμε που μας οδηγεί απευθείας στην κορυφή αυτή. Μετά από την κορυφή Τρούλλος συνεχίζουμε στην ράχη με κατεύθυνση νότια που μας οδηγεί στο μνημείο που χτίστηκε στην μνήμη του Παλλίδη Δημήτριου. Από την ράχη μεταξύ του μνημείου και της κορυφής Τρούλλος κατηφορίζουμε με πορεία βορειοανατολική στην δασική θέση Αεροπόρος στην οποία βέβαια λόγω χιονιού δεν φαινόταν το μικρό μνημείο για τον αεροπόρο που έπεσε το αεροπλάνο του και σκοτώθηκε στο σημείο αυτό πριν πολλές δεκαετίες. Από εκεί με ελεύθερη κατάβαση και πορεία βόρεια κατηφορίζουμε μέχρι να φτάσουμε στον δασικό δρόμο που διασχίζει τις πλαγιές του Βερμίου και έρχεται από την πάνω πλευρά των πιστών του χιονοδρομικού κέντρου. Στον δρόμο αυτό στρίβουμε δεξιά και σε λίγο συναντάμε το μονοπάτι ΝΑΟΥΣΑ-ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ που τον διασχίζει. Εμείς στρίβουμε αριστερά στην κατηφορική πορεία του μονοπατιού αυτού μέχρι να φτάσουμε στον επόμενο δασικό δρόμο που διασχίζει τις πλαγιές και στα αριστερά μας οδηγεί στο σαλέ του χιονοδρομικού κέντρου 3-5 Πηγάδια. Φτάνοντας στον δρόμο που τον διασχίζει το μονοπάτι, εγκαταλείπουμε το μονοπάτι και στρίβουμε αριστερά στον δρόμο με κατεύθυνση το χιονοδρομικό κέντρο. Φτάνοντας στα περίχωρα του χιονοδρομικού κέντρου πρώτα συναντάμε διασταύρωση με την πίστα χιονοδρομίας στο αριστερά Φίλιππος την οποία προσπερνάμε συνεχίζοντας ευθεία στον δασικό δρόμο που ήδη βρισκόμαστε. Σε λίγο φτάνουμε στο χιονοδρομικό κέντρο προσπερνώντας στα αριστερά την παγωμένη ανοιχτή υδατοδεξαμενή φτάνουμε στο τέλος του χωματόδρομου στον χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων, εκεί που ξεκίνησε και τώρα τερματίζει η κυκλική διαδρομή που πραγματοποιήσαμε από το χιονοδρομικό κέντρο 3-5 Πηγάδια με ανάβαση στις κορυφές Βουλγάρα και Τρούλλος που βρίσκονται στην κορυφογραμμή πάνω από το χιονοδρομικό κέντρο.