Photo of1)ΚERKIS Mt:POTAMI-SEITANI-DRAKEI-PANAGIA MAKRINI-VIGLA(1433m)-ZASTANO-ZOODOCHOS MONASTERY- KOSMADEI-NIKOLOUDES-PLAKA HILL Photo of1)ΚERKIS Mt:POTAMI-SEITANI-DRAKEI-PANAGIA MAKRINI-VIGLA(1433m)-ZASTANO-ZOODOCHOS MONASTERY- KOSMADEI-NIKOLOUDES-PLAKA HILL Photo of1)ΚERKIS Mt:POTAMI-SEITANI-DRAKEI-PANAGIA MAKRINI-VIGLA(1433m)-ZASTANO-ZOODOCHOS MONASTERY- KOSMADEI-NIKOLOUDES-PLAKA HILL

Very difficult
October 28, 2021
October 2021

near Potámi Karlovasíou, North Aegean (Greece)

Πανέμορφη διάσχιση του Κέρκη με αφετηρία τον χωματόδρομο μετά τη παραλία Ποτάμι.Η πορεία περνά το μικρό και μεγάλο Σεϊτάνι και ανηφορίζει προς τους Δρακαίους.Πριν το χωριό ακολουθεί αρχικά το μονοπάτι για Ζάστανο,αλλα μετά διαφοροποιείται και συνεχίζει απο το δασικό δρόμο που οδηγεί στο εκκλησάκι της Παναγίας Μακρινής, πάνω από το χωριό Καλλιθέα.Απο το σημείο ξεκινά πετρόχτιστο μονοπάτι φτάνοντας εύκολα στο γραφικό ξωκλήσι.Η πορεία συνεχίζει ανηφορικά προς τη κόψη Πριόνι.Ακολουθεί μια εντυπωσιακή ανάβαση στη κορυφή με μπόλικα υψομετρικά και κάποια εκτεθειμένα βράχινα περάσματα που χρήζουν προσοχής.Αφού προσεγγίσει τη Βίγλα (1433m),το ίχνος διασχίζει τη κορυφογραμμή και φτάνει στο Ζάστανο (1207m).Στη συνέχεια κατηφορίζει ΒΑνατολικά σε απότομο και δύσκολο τερέν μεχρι το Μοναστήρι της Ζωοδόχου Πηγής.Ακολουθεί τη σήμανση για τα γραφικά χωριουδάκια Κοσμαδαίους και Νικολούδες καταλήγοντας στους Νότιους πρόποδες του Λόφου Πλάκα.Το μονοπάτι τραβερσάρει τις πλαγιες Β.Ανατολικά και κατηφορίζει τερματίζοντας στην αφετηρία.
*Η διαδρομή έχει επαρκή σήμανση σε όλο της το ανάπτυγμα.
*Νερό θα συναντήσετε στο Μεγάλο Σεϊτάνι,
πριν το εκκλησάκι της Μακρινής,στο Μοναστήρι και στα χωριά Κοσμαδαίους, Νικολούδες.