Κερδος--μπορλερο

July 22, 2021
July 2021

•   5 3 Reviews

near Kédros, Thessaly (Greece)

Η καταγραφή της διαδρομής άρχισε λίγο έξω από το χωριό Κέδρος βρίσκοντας την ταμπέλα ελατάκος.Για κάποιο λόγο ο δρόμος ήταν κλειστός και τα αυτοκίνητα τα αφήσαμε εκεί που τελειώνει η διαδρομή ,μεχρι την ταμπέλα ελατάκος ήρθαμε με τα πόδια.
Η διαδρομή έχει πολύ καλή σήμανση . περνάμε από το πρόχειρο καταφύγιο Ελατάκος συνεχίζουμε στο σηματοδοτημένο μονοπάτι που πλέον ανηφορίζει μέσα σε δάσος και φτάνουμε στην Περδικόβρυση η οποία είχε λιγοστό αλλά παγωμένο νερό. Από εδώ ανηφορίζουμε, βγαίνουμε από το δάσος, περνάμε μέσα από φτέρες και μετά η κατεύθυνσή μας γίνεται δυτική. Κινούμαστε δεξιά από ρεματιά έχοντας στα δεξιά μας την κορυφή Πετσαλούδα και φτάνουνε στο διάσελο Χούνη. Συναντάμε πινακίδα σήμανσης του μονοπατιού Κ12 που οδηγεί στην κορυφή Σουφλιστάρα. Συνεχίζουμε στο μονοπάτι Κ1 που μας οδηγεί σε πέρασμα ανάμεσα σε βράχους γνωστό ως Πόρτα Αγράφων. Κατηφορίζουμε ακολουθώντας μια πέτρινη "σκάλα", συνεχίζουμε μέσα σε δάσος και καταλήγουμε σε έναν αυχένα γνωστό ως Λάκο Οσμάν. Πλέον το μονοπάτι ανηφορίζει με σχεδόν δυτική κατεύθυνση και ακολουθώντας την σήμανση βγαίνουμε σε χωματόδρομο. Τον διαχίζουμε και ανηφορίζοντας την ανατολική ράχη σε τερέν με χόρτα και πέτρες που δεν παρουσιάζουν δυσκολία φτάνουμε στην κορυφογραμμή. Περνάμε δεξιά από κάποιες απολήξεις ακολουθώντας την σήμανση και φτάνουμε στην κορυφή Μπορλέρο. Η θέα απερίγραπτη τόσο προς την λίμνη Πλαστήρα όσο και προς τις κορυφές Πέντε Πύργοι και Φλυτζάνι .

Υ.Γ. Θα ήθελα να μου πείτε άν σας βοήθησε η καταγραφή,μην κάθομαι και γράφω τζάμπα.

ανεβαίνουμε μονοπάτι

ελατάκος

περδικόβρυση

πόρτες Αγράφων

πόρτες Αγράφων με θέα το μπορλέρο

΄θέα απο κορυφή μπορλέρο

θέα από κορυφή μπορλέρο .η μύτη στο βάθος κορυφή Σβόνι ,αριστερά το φλυτζάνι

• Photo of Ηλίας Λευκόπουλος
    Ηλίας Λευκόπουλος Dec 5, 2022

Πολύ ωραία διαδρομή. Ειδικά το σημείο Πόρτα Αγράφων είναι εντυπωσιακό, Φοβερή θέα επίσης και προς το Φλυτζανι και τους Πέντε Πύργους

• Photo of Τριανταφυλλίδης Δημοσθένης
    Τριανταφυλλίδης Δημοσθένης Jan 17, 2023

Ωραία διαδρομή

• kakoulidis Feb 1, 2023

κλασική διαδρομή. Ολα τα άγραφα είναι εξαιρετικά. καλή περιγραφή