Κεφαλοβρύσι - Οροπέδιο Ομαλού - Κάτω Σύμη

March 11, 2024
March 2024

near Kefalovrísion, Crete (Greece)

Πεζοπορία με τον Πεζοπορικό Όμιλο Ηρακλείου. Ξεκίνημα από τον δρόμο Βιάννου-Ιεράπετρας,περνάμε μέσα από το χωριό Κεφαλοβρύσι και κάνουμε στάση στο ξωκκλήσι της Αγίας Μαρίνας. Ακολουθούμε για πολύ λίγο χωματόδρομο και μπαίνουμε σε ωραίο μονοπάτι μέσα σε πευκοδάσος. Συναντάμε τον χωματόδρομο και συνεχίζουμε βόρεια σε μονοπάτι ,που περνάει από παλιές πεζούλες. Κατηφορίζουμε για λίγο και ξεκινάμε ανάβαση σε παλιό μονοπάτι που μας οδηγεί στο πανέμοργο Οροπέδιο του Ομαλού Βιάννου, όπου υπάρχει εκκλησάκι με τρεχούμενο νερό. Διασχίζουμε το Οροπέδιο και κατεβαίνουμε με νότια κατεύθυνση μέχρι την τοποθεσία "Κούτελο Παραδείσου" με υπέροχη θέα τα νότια παράλια της Κρήτης και τη νήσο Χρυσή ( Γαϊδουρονήσι ). Στη συνέχεια ακολουθούμε παλιό καλντερίμι μέσα σε πευκόδασος που συναντάει χωματόδρομο που μας οδηγεί στην Κάτω Σύμη. Στο ίχνος δεν ακολουθήσαμε τον χωματόδρομο προς τα αριστερά ,πήγαμε δεξιά ,ανοίξαμε ένα πλέγμα και μπήκαμε σε μονοπατάκι που μας οδήγησε στα σοκάκια του χωριού και στη συνέχεια στον κεντρικό δρόμο του χωριού.