ΚΕΟΑΧ ΣΚΟΛΙΟ ΧΡΗΣΤΑΚΗ

August 14, 2020
June 2020

near Vrysopoyles, Thessaly (Greece)

Η πορεία ξεκινά από το στρατόπεδο ΚΕΟΑΧ (Κεντρο Εκπαιδεύσεως Ορεινού Αγώνος Χιονοδρόμων) και ακολουθώντας τις πίστες του σκι περνά, από το καταφύγιο ανάγκης "Μιγκοτζίδη" και αφήνοντας στα δεξιά τον Άγιο Αντώνιο καταλήγει στην κορυφογραμμή που οδηγεί στο Σκολιό. Ακολουθούμε την κορυφογραμμή, ανεβαίνουμε στο Σκολιό (2911) και αρχίζουμε την κατάβαση από τα ίδια. Μετά 350μέτρα περίπου, σε χαρακτηριστικό αυχένα, αφήνουμε την κορυφογραμμή και στρίβοντας δεξιά (δυτικά) τραβερσάρουμε το Σκολιό ώσπου να πιάσουμε την κορυφογραμμή που οδηγεί στην κορυφή Χρηστάκη. Ανεβαίνουμε στον Χρηστάκη χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία, απολαμβάνουμε τη θέα των τριών υψηλώτερων κορυφών της Ελλάδος (Μύτικας, Σκολιό και Στεφάνι) και από εκεί κατηφορίζουμε στο ομώνυμο καταφύγιο ελεύθερα, χωρίς πρόβλημα (και χωρίς μονοπάτι). Από το καταφύγιο εντοπίζουμε εύκολα το ιδιαίτερα ανηφορικό αλλά ασφαλές μονοπάτι που οδηγεί στην αρχή της κορυφογραμμής του σκολιού και το ακολουθούμε. Μόλις βγούμε στην κορυφογραμμή, κλείνει ο κυκλος και επιστρέφουμε από τις πίστες του σκι, αρχικά στο καταφύγιο Μιγκοτζίδης και μετά στο ΚΕΟΑΧ.